חלונות ההעברות באיטליה יסתיימו ב-18 באוגוסט ו-19 בינואר‎

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | AFP

בארץ המגף החליטו לנהוג בדומה לאנגלים וקיבלו החלטה לקצר את מועדי ההעברות: בקיץ החלון ייסגר יום לפני פתיחת העונה, גם בחורף יהיה פחות זמן לעסקאות

(גודל טקסט)

ראשי הליגה האיטלקית אמש (שני) והתקבלה ההחלטה על מהפיכה בלוח ההעברות החל מהעונה הבאה. המשמעות היא שבניגוד למצב הקיים, בו יכלו קבוצות הסרייה A לרשום שחקנים עד ה-31 באוגוסט, בדומה לרוב הליגות הבכירות באירופה, כעת הוחלט להקדים את סגירת החלון בכשבועיים, כך שסגלי הקבוצות יושלמו עד פתיחת העונה.

ההחלטה היא שבאיטליה החלון ייסגר ב-18 באוגוסט ותהליך דומה צפוי לקבל את האישור גם בפרמיירליג. הקמושינר של "לגה", ג'ובאני מאלגו, סיפר שהעונה הבאה באיטליה תתחיל מוקדם יחסית, ב-19 באוגוסט, וחלון ההעברות יסתיים 24 שעות לפני כן. החלטה דומה התקבלה גם באשר לחלון ההעברות של ינואר, כך שהוא ייסגר ב-19 בינואר ולא בסיום החודש כפי שהיה נהוג עד כה.

ההחלטה למעשה משמעותה שעל הקבוצות יהיה לצרף שחקנים באופן ממוקד ומהיר יותר, מבלי אפשרות לשנות לקראת סופו של חודש אוגוסט, בעוד השחקנים גם הם לא יוכלו לנסות להלחיץ את המערכות – אם כי עבורם יהיו ליגות אחרות בהן החלון יישאר פתוח לכשבועיים נוספים. גם קיצור החלון בינואר עלול להלחיץ עוד יותר את המועדונים, אבל העיסוק בהעברות – שלטענת הקבוצות הזיק להן במשחקי הליגה – יהיה קטן יותר.


אלגרי ודיבאלה. המאמן יצטרך לקבל החלטות מהירות, גם לשחקנים יהיה פחות זמן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי