צפו בתקציר: 0:3 חלק לרומא על טורינו לפני שחטאר

מנולאס
מנולאס | AFP

הג'אלורוסי התקשו ב-45 הדקות הראשונות ללא דז'קו המרחק, עד שמנולאס כבש את הראשון, דה רוסי ופלגריני הוסיפו והבטיחו שבוע נוסף במקום השלישי לפני הגומלין באלופות. ספרד: 0:2 לג'ירונה על לה קורוניה

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

אחרי שנקלעה לשני הפסדים רצופים, בליגת האלופות ובליגה, הצליחה רומא בשבוע שעבר להדהים 2:4 בחוץ את המוליכה נאפולי. גם הערב (שישי) בפתיחת המחזור ה-28 בסרייה A היא המשיכה במסלול הניצחונות כשלא התקשתה בביתה מול טורינו, ניצחה 0:3 חלק גם ללא אדין דז'קו המורחק.

רומא התקשתה במשך קרוב לשעה להכניע את המדורגת התשיעית בליגה האיטלקית, אלא שכדור קרן בדקה ה-56 שינה את התמונה. הכדור הסתובב ברחבה, נחת בסופו של דבר בצד ימין אצל אלסנדרו פלורנצי וההרמה שלו מצאה את קוסטאס מנולאס לבדו ברחבה, והבלם היווני נגח בקלות את היתרון של הג'אלורוסי.

בדקה ה-73 הקפטן דניאלה דה רוסי הכפיל את היתרון וקבע 0:2 למארחים מבישול של ראג'ה נאינגולאן, עמוק בתוספת הזמן נחתמה תוצאת המשחק כאשר מתפרצת שהוביל המחליף לורנצו פלגריני הסתיימה עם כדור שלו ברשת.

בזכות הניצחון שמרה רומא על המקום השלישי ובמאזנה 56 נקודות, 12 פחות מליובנטוס השנייה (שני משחקים חסרים) ו-13 פחות מהמוליכה נאפולי שכמובן טרם שיחקה המחזור. באמצע השבוע הבא רומא תפגוש את שחטאר דונייצק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. טורינו לעומת זאת נותרה עם 36 נקודות. לפני המשחק נערכה דקה דומיה לזכרו של קפטן פיורנטינה דוידה אסטורי שהלך לעולמו בתחילת השבוע בשנתו.


דקת הדומייה לזכרו של אסטורי (Gettyimages)

ספרד: העונה הנפלאה של ג'ירונה נמשכה עם 0:2 על לה קורוניה
ניצחון שלישי ברציפות לג'ירונה ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים, הפעם על חשבון המדורגת הלפני אחרונה. כריסטיאן סטאוני כבש ראשן בדקה ה-21, חואנפה הכפיל בדקה ה-57 וג'ירונה גברה בביתה 0:2 על דפורטיבו לה קורוניה בפתיחת המחזור ה-28 בספרד.

לג'ירונה כעת 43 נקודות והיא במקום השישי לפחות עד סיום המחזור, כאשר ויאריאל תוכל לעקוף אותה אם תנצח בחוץ את לאס פלמאס. מנגד, לה קורוניה המסובכת תישאר במקום ה-19 עם 19 נקודות, המאמן קלרנס סיידורף טרם זכה לנצח משחק מאז מונה, והיא כעת נקודה מלאס פלמאס ושתי נקודות מלבאנטה שמעל לקו האדום ותשחק המחזור מול חטאפה בחוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי