דיבאלה: יובנטוס תילחם בכל החזיתות, עכשיו הכל תלוי בנו

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

הגברת הזקנה ניצלה מעידה נוספת של נאפולי כדי לשוב לפסגה, הארגנטינאי שכיכב עם צמד ב-0:2 על אודינזה סיפר: "לי ולהיגוואין יש הסכם". מאמן נאפולי מאוריציו סארי: "לא הכי חזקים ועשירים, לא מחויבים לאליפות"

(גודל טקסט)
יובנטוס השלימה שבוע חלומי עבורה. באמצע השבוע שעבר היא עלתה לרבע גמר ליגת האלופות כשעברה את טוטנהאם אחרי 1:2 מדהים בוומבלי, אמש היא ניצחה 0:2 את אודינזה ושעות ספורות אחר כך שבה רשמית לפסגה, כשנאפולי מעדה משחק שני ברציפות והותירה את הגברת הזקנה במקום הראשון וזאת עוד שאלופת שש השנים האחרונות השלימה פגשה את אטאלנטה למשחק חסר, שייערך ביום רביעי הקרוב. גם חזרתו לכושר של פאולו דיבאלה, שאחרי השער בוומבלי הוסיף אתמול צמד למאזנו, משמחת עד מאוד את אנשי הביאנקונרי.


אם תנצח יובנטוס באמצע השבוע את משחק ההשלמה, זכר לסופת השלגים לפני כשלושה שבועות, היא תפתח פער של ארבע נקודות מנאפולי בדרך לאליפות נוספת – ונאפולי עוד תתארח בטורינו בהמשך הסיבוב. למעשה, אלו המשחקים שנותרו ליובנטוס עד לסיום העונה: אטלאנטה (בית), ספאל (ח), מילאן (ב), בנבנטו (ח), סמפדוריה (ב), קרוטונה (ח), נאפולי (ב), אינטר (ח), בולוניה (ב), רומא (ח) ו-ורונה (ב).




מאמן נאפולי מאוריציו סארי,היה מאוד עצבני אחרי ה-0:0 בסן סירו מול אינטר ואמר לעיתונאית ששאלה אותו האליפות אבודה: "את נחמדה, אז לא אגיד לך ללכת ל…". הוא דיבר על איבוד הנקודות: "אם יונבטוס תנצח את כל משחקיה עד לסיום, היא תזכה באליפות ואנחנו נמחא לה כפיים. אנחנו לא הקבוצה הכי עשירה באיטליה, לא הקבוצה החזקה ביותר ולא מצפים מאיתנו לזכות בסקודטו. מצפים מאיתנו רק לתת כל מה שביכולתנו וזה מה שאנחנו עושים. אנחנו לא מחויבים לזכות באליפות". כאשר המשיכו השאלות הרבות על קרב האליפות מול יובה, עצר סארי את מסיבת העיתונאים: "המשחק היה נגד אינטר ואם שואלים אותי על יובנטוס זה לא קשור אז אין לי מה להוסיף".


לורנצו אינסינייה התעקש שנאפולי הציגה משחק טוב, למרות שלא הצליחה להבקיע: "יצרנו הרבה מצבים, אבל היינו צריכים להיות נחושים מול השער. מדברים עלינו כל הזמן עלינו כדי להכניס אותנו ללחץ, אבל הקבוצה הטובה יותר תהיה ראשונה בסיום העונה וכל עוד יש לנו סיכוי תיאורטי אז הכל פתוח".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⚽ La Juve sorpassa e ringrazia… l'Inter ⚽ Mago Silva, il Milan vede la Champions Firenze, si gioca solo per #Astori. E tanto altro! pic.twitter.com/0j80BcfwZm

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) March 12, 2018


ובחזרה ליובנטוס. "גאזטה דלו ספורט" החמיא לדיבאלה על השערים ("צמד ששווה מקום ראשון") והחלוץ הארגנטיני אמר: "אני שמח על ההופעה שלי וצמד השערים. הראינו אופי וניסיון למרות העייפות וההתרגשות מהעלייה לרבע הגמר באלופות. הצלחנו להרגיע את עצמנו, וכעת נוכל לצאת להילחם בכל החזיתות. הכל תלוי בנו. האם אקח את הפנדל הבא שנקבל אחרי שגונסלו היגוואין החמיץ? יש לי הסכם עם היגוואין. כשאחד מאיתנו כובש, השני לוקח את הפנדל. פנדל אחד שהוחמץ לא משנה דבר". היגוואין היה מי שבישל לדיבאלה את השער השני בצורה מרשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי