איקרדי: היה כתוב למעלה שהשער המאה יגיע מול סמפדוריה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

קפטן אינטר רשם ציון דרך אישי מול האקסית, והתייחס לכך שלא זומן לנבחרת: "דיברתי עם סמפאולי ואני שלם עם זה". סמפאולי על יכולת שחקניו אחרי שביקר אותם: "אם תמיד מחמיאים, מקבלים רק הפסדים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אולי בגלל שהיה פצוע, אולי בגלל שלא אוהבים אותו בנבחרת בגלל הבגידה המפורסת בחברו מקסי לופס ואולי בגלל הכושר הרע בו היה לאחרונה, מאורו איקרדי לא זומן לנבחרת ארגנטינה למשחקי הידידות שלה מול איטליה וספרד ב-23 ו-27 במארס על ידי המאמן חורחה סמפאולי, אבל כעת נראה שבאלביסלסטה עלולים להתחרט על כך ולשקול לשנות את דעתם לקראת המונדיאל הקרוב.


קפטן אינטר הבקיע ארבעה שערים בניצחון קבוצתו 0:5 על סמפדוריה, כשאחד מהם עם העקב ועוד אחד בבעיטה מהאוויר. בגיל 25, הפך הארגנטינאי הפך לשחקן השישי הכי צעיר שהגיע למאה שערים בסרייה A והוא כבר במקום העשירי בטבלת הכובשים בכל הזמנים של הנראזורי עם 103 שערים. אחרי המשחק אמר איקרדי: "היה כתוב בשמיים שאת השער המאה שלי אכבוש בסמפדוריה, כי היא הקבוצה הראשונה בה שיחקתי באיטליה ואת השער הראשון שלי בליגה כבשתי שם. לא האמנתי שזה יקרה היום, אבל הכל כתוב למעלה", אמר.


החלוץ התייחס גם לעובדה שלא נכלל בסגל של ארגנטינה: "יש למאמן זכות לזמן שחקנים אחרים. הייתי פצוע ארבעה משחקים ואין לי בעיה שייתן הזדמנות לאחרים. דיברתי איתו ואני שלם עם זה". למרות פציעתו של סרחיו אגוארו, הזמין סמפאולי את אנחל קוריאה מאתלטיקו מדריד והתעלם מאיקרדי.


Captain at just 25, he's scored 100 goals in a Nerazzurri shirt. The tenth best goalscorer in Inter history and this is just the start.#Icardi100pic.twitter.com/v5KInO0Wza

— Inter (@Inter_en) 18 במרץ 2018

ואי אפשר בלי כמה מספרים על ההצלחה של איקרדי: 90 מתוך 103 השערים שכבש הארגנטינאי בסרייה A נכבשו באינטר. הקבוצה נגדה הוא הכי אוהב לכבוש היא פיורנטינה, מולה מצא את הרשת 10 פעמים ב-12 משחקים. הוא כבש מול 24 קבוצות שונות בליגה, לא הצליח לעשות זאת רק מול שש. מאז 2012 המספרים שלו נמצאים בעלייה מתמדת וב-2017 כבש הכי הרבה שערים – 27. ממוצע השערים שלו עומד על 0.56 למשחק, כל 40.2 נגיעות בכדור.


מאמן אינטר, לוצ'אנו ספאלטי, טען אחרי המשחק שהביקורת הקשה שהעביר על שחקניו אחרי ה-0:0 מול נאפולי במשחק הקודם עשתה את העבודה. כזכור, ספאלטי אמר אז ששחקניו חסרי איכות ורצון לנצח. אחרי החמישייה של קבוצתו הוא אמר: "אם אתה מחמיא כל הזמן לשחקנים שלך בלי קשר למה שקורה על המגרש, תקבל רק הפסדים".



ספאלטי. הביקורת הקשה עשתה את שלה (אינטר, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי