האליפות לא בכיס: רק 1:1 ליובנטוס מול קורטונה, נאפולי ניצחה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

בערב דרמטי בסרייה A, יובה ספגה במספרת ואיבדה גובה בצמרת. נאפולי חזרה פעמיים מפיגור לניצחון 2:4 על אודינזה וצימקה את הפער לארבע נקודות בלבד. קאמבק, שבעה שערים ושני אדומים בין פיורנטינה ללאציו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הענק של אינטר 0:4 על קליארי, נמשך הערב (רביעי) המחזור ה-33 בליגה האיטלקית עם לא פחות מתשעה משחקים מרתקים ומלאי דרמה.

רומא – גנואה 1:2
הקבוצה מבירת איטליה לא התקשתה מול גנואה הבינונית, וצנגיז אונדר העלה אותה ליתרון בדקה ה-17. אירן זוקנוביץ' נגח שער עצמי (52) שהעלה את המארחת ל-2:0, אבל טעות בהגנה הרומאית איפשרה לג'אנלוקה לאפדולה לצמק בדקה ה-61. אחרי שאינטר עקפה אותה אתמול, רומא חזרה בזכות הניצחון למקום השלישי בטבלה.

קורטונה – יובנטוס 1:1
יובה לא ציפתה למכשול קשה במיוחד במשחק החוץ מול קבוצת התחתית, וגם סיפקה את הסחורה עם שער של אלכס סנדרו בדקה ה-17. אלא שלניגרי סימי היו תוכניות אחרות, ובדקה ה-65 הוא כבש במספרת נהדרת כדי לקבוע שוויון ולסבך את הגברת הזקנה בדרך לאליפות שהיתה נראית קלה.

פיורנטינה – לאציו 4:3
משחק משוגע שכלל כרטיס אדום לשחקן אחד מכל קבוצה בשני אירועים שונים עוד לפני שרבע שעה עברה. שוער המארחת מרקו ספורטיאלו נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה והורחק כבר בדקה השביעית, מאלץ את מאמנו לאלתר חילוף מוקדם, ואלסנדרו מוריה מלאציו ראה את הכרטיס האדום לאחר שספק הכשיל שחקן אחרון בדרכו לשער. שערוריית השיפוט לא נרגעה שם, ולאחר שג'ורדן ורטו כבש בכדור חופשי נפלא (16) הוא גם הכפיל בפנדל גבולי בהחלט (31). האורחים ענו בשני שערים מהירים, לואיס אלברטו בכדור חופשי ענק משלו (39) ומרטין קסארס לאחר קרן (45+1), וכשוורטו השלים שלושער (54) וחשב שהבטיח את הניצחון, הגיעו פיליפה אנדרסון בדקה ה-69 ואלרבטו עם השני שלו בדקה ה-73 כדי להפוך ולהביא את המשחק המטורף לסיומו.

שחקני לאציו חוגגים. ניצחון חשוב במשחק משוגע (Gettyimages)
שחקני לאציו חוגגים. ניצחון חשוב במשחק משוגע (Gettyimages)

נאפולי – אודינזה 4:2
יאקוב יאנקטו (41)הפתיע את קבוצת הצמרת במה שאמור היה להיות משחק פשוט עבורה, ורק ממש לפני סיום המחצית לורצנו אינסינייה הצליח להשוות. סוונטה אינגלסון החזיר את היתרון לאורחת (55), אבל שלושה שערים מהירים של ראול אלביול (64), ארקדיוש מיליק (70) ולורנצו טורלי (75) שמו אותה במקומה ונתנו לנאפולי ניצחון חשוב, במיוחד לאור התיקו של יובנטוס.

טורינו – מילאן 1:1
ג'יאקומו בונבנטורה בעלה את האורחים ליתרון בשער יפהפה בדקה ה-9, אבל לורנצו דה סילבטורי איזן בנגיחה (71) וקבע שמילאן תסיים עוד משחק, רביעי ברציפות כבר, ללא ניצחון.

תוצאות נוספות
בנבנטו – אטאלנטה 3:0
כבשו לאטאלנטה: רמו פרולר (21), מוסה בארו (49), אלחנדרו גומס (67)

סמפדוריה – בולוניה 0:1
כבש לסמפדוריה: דובן זפאטה (93)

ספאל – קייבו 0:0

ורונה – סאסולו 1:0
כבש לסאסולו: מאוריסיו למוס (38) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי