לפי דיווחים: אנטוניו קונטה לנאפולי, מאוריציו סארי לצ'לסי

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

תחנת רדיו בארץ המגף פירסמה כי המנג'ר שאיכזב את רומן אברמוביץ' וכנראה לא ישיג את הכרטיס לליגת האלופות העונה יעבור לקבוצה מדרום איטליה - המאמן הנוכחי שלה יעשה את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)
 תחנת הרדיו הרשמית של העיר נאפולי פרסמה הבוקר (שלישי) ידיעה שגרמה לרעידת אדמה ברחוב הספורטיבי באיטליה: נאפולי רוצה את אנטוניו קונטה כמאמן לעונה הבאה ומאוריציו סארי יעשה את הדרך ההפוכה לצ'לסי.


המנג'ר האיטלקי של האנגלים עשוי לעזוב כמעט בוודאות את הקבוצה אחרי שהסתכסך עם רומן אברמוביץ' והנהלת צ'לסי ואם זה לא מספיק, העונה הקבוצה ככל הנראה תיכשל מקצועית כשלא תצליח להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. אחרי הניצחון של טוטנהאם אתמול, צ'לסי רחוקה חמש נקודות מהכרטיס, שלושה מחזורים לסיום העונה.


מאוריציו סארי, מאמן נאפולי שהוביל אותה לקרב ראש בראש עם יובנטוס על האליפות, לא חידש עדיין את חוזהו בקבוצה. אם סארי יחליט לעזוב לפני ה-31 במאי הוא אמור לקבל לפי החוזה בונוס של 8 מיליון יורו. השיחות איתו נדחו לקיץ ונראה שכרגע יש אפשרות שלא ימשיך למרות שהיתה שביעות רצון גדולה מעבודתו במשך העונה.


MIRROR SPORT: Sarri, I'm out of here #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/SUlkZYWm1f

— Neil Henderson (@hendopolis) April 30, 2018


ברדיו האיטלקי טענו שאברמוביץ התרשם מאוד מעבודתו של סארי כשנאפולי נחשבה במהלך העונה לאחת הקבוצות הכי התקפיות באירופה. בפני אאורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי, הועלו שמות נוספים כמו סימונה אינזגי ואונאי אמרי. מנג'ר צ'לסי צריך ככל הנראה לקצץ במשכורתו כדי לאמן בנאפולי, בנוסף הוא מועמד גם לאמן את נבחרת איטליה. העיתון "אל מאטינו" טוען שבנאפולי אפילו שוקלים להחזיר את רפא בניטס שאימן את הקבוצה לפני שלוש שנים


אנטוניו קונטה. איכזב העונה (AFP)
אנטוניו קונטה. איכזב העונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי