צפו בתקציר: יובנטוס חזרה מפיגור ל-1:3 על בולוניה והתקרבה לאליפות

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

עצמי של דה מאיו (52) ושערים של חדירה (64) ודיבאלה (69) מחקו יתרון מפנדל של ורדי (30) והעלו את יובה לפער של שבע נקודות מנאפולי, שהפסד שלה מחר ייתן סופית את התואר למוליכה. צפו :מילאן התקרבה לאירופה

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני מפגשים. במשחק המוקדם מילאן הביסה את ורונה 1:4, הורידה אותה ליגה ועלתה באופן זמני למקום שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית. מאוחר יותר, יובנטוס הגדילה את הפער מנאפולי לשבע נקודות עם 1:3 על בולוניה.


יובנטוס – בולוניה 1:3
זה כנראה לא יכול להיות משחק של יובה אם היא לא חוזרת מפיגור לניצחון שמבטיח לה אליפות באופן כמעט סופי. למרות שסימונה ורדי כבש בפנדל בדקה ה-30 והוריד את בולוניה למחצית ביתרון, הגברת הזקנה הוכיחה בפעם המי יודע כמה שהיא הקבוצה עם הכי הרבה אופי באירופה וניצלה שער עצמי של סבסטיאן דה מאיו בדקה ה-52 כדי לחזור למשחק, כשסמי חדירה דוחק את השער השני שנתן לה יתרון (64). חמש דקות לאחר מכן, פאולו דיבאלה הצטרף לחגיגה עם שער משלו. הפער בצמרת גדל לשבע נקודות, והיריבה העירונית טורינו תוכל לתת ליובה את האליפות אם תנצח מחר בנאפולי. תיקו בין השתיים יכתיר את יובה מעשית, וניצחון ידחה את ההכתרה לפחות עד השבוע הבא.


מילאן – ורונה 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
ארבעה ימים לפני גמר הגביע מול יובנטוס, הרוסונרי הורידו את ורונה באופן רשמי לסרייה ב' וטיפסו למקום השישי על חשבון אטאלנטה שתשחק מחר באולימפיקו מול לאציו. צ'להאנולו (10), קוטרונה (33), אבאטה (49) ובוריני (89) כבשו וסידרו לגאטוסו ניצחון שני ברציפות. מילאן עלתה למקום השישי שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית ובמאזנה 60 נקודות, שתיים יותר מאטאלנטה השביעית. ורונה, מנגד, רחוקה כעת שבע נקודות מספאל שמדורגת מעל לקו האדום כשנותרו רק עוד שש בקופה והיא סיימה את דרכה בליגה הבכירה שני מחזורים לסיום העונה. 


❤️⚫️ @ignazioabate ❤️⚫️#MilanVerona#weareateam#weareacmilanpic.twitter.com/bxdNYly5iS

— AC Milan (@acmilan) May 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי