נאפולי איבדה נקודות מול טורינו, יובנטוס אלופה מעשית

דריס מרטנס
דריס מרטנס | AFP

הפרטנופיי סיימו ב-2:2, הגברת הזקנה תחגוג אליפות שביעית ברצף. אינטר הביסה, לאציו אכזבה ב-1:1 מול אטאלנטה והכרטיס לצ'מפיונס בסכנה (צפו בתקציר). ניצחון לרומא, קייבו וספאל ניצחו במאבק המרובע נגד הירידה

(גודל טקסט)
משחקי המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נמשכים היום (ראשון), ואפשר כבר לברך. יובנטוס אלופה מעשית אחרי שנאפולי מעדה ב-2:2 ביתי עם טורינו, מה שפתח פער שש נקודות בין השתיים שני מחזורים לתום העונה. ליובה, שחוגגת אליפות שביעית ברציפות ו-33 בסך הכל, יתרון גדול בהפרש השערים שנלקח בחשבון בשל השוויון המוחלט במשחקים הפנימיים.


במשחק המוקדם הביסה אינטר 0:4 את אודינזה במשחק חוץ והיא חזק בתמונת העלייה לליגת האלופות, במיוחד אחרי ה-1:1 המאכזב של לאציו עם אטאלנטה ולמרות ה-0:1 של רומא בקליארי. התחתית הסתבכה בעקבות הניצחונות של קייבו וספאל. 


נאפולי – טורינו 2:2
חלום האליפות כבר אבוד, אבל נאפולי רוצה למתוח את החגיגות של יובנטוס לפחות בשבוע נוסף. הפרטנופיי נהנו משער של דריס מרטנס הבלגי (25) כדי להשיג שלוש נקודות., דניאלה באזלי השווה (55) לפני שמארק האמשיק החזיר את היתרון (71). את תוצאת המשחק קבע לורנצו דה סילבסטרי שבע דקות לסיום. האורחת שלא תהיה באירופה, לא יודעת אם לשמוח מהתיקו היוקרתי או להיות עצובה מכך שהקדימה את החגיגות של היריבה העירונית השנואה. 



נאפולי מעכלת שהעונה הסתיימה מבחינתה (AFP)


אודינזה – אינטר 4:0

בסוף השבוע דווח כי מאמן הנראזורי לוצ'יאנו ספאלטי יאריך את חוזהו בשנתיים או שלוש, ללא כל קשר אם אינטר תשוב לליגת האלופות בעונה הבאה או שלא. נראה שהיה זה תמריץ לקבוצה, שהביסה את אודינזה בחוץ והתקרבה מרחק שתי נקודות מלאציו וארבע נקודות מרומא שבמקומות הרביעי והשלישי בהתאמה, כששני משחקיה הבאים והאחרונים של אינטר יהיו בבית מול סאסואולו ובחוץ מול לאציו.


הבלם אנדראה ראנוקיה כבש ראשון כבר אחרי 12 דקות, ראפיניה הכפיל את היתרון בדקה ה-43 ודקה בתוך תוספת הזמן מאורו איקרדי קבע 0:3 כבר במחצית, שערו ה-28 של הארגנטינאי שרחוק כעת שער אחד בלבד ממלך השערים צ'ירו אימובילה מלאציו, שכידוע לא אמור לשוב לשחק יותר העונה בעקבות פציעה. המארחים אף נותרו בעשרה שחקנים בעקבות הרחקת סקו פופאנה בדקה ה-49 באדום ישיר ובורחה ואלרו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71. אודינזה בעקבות ההפסד עם 34 נקודות, רק שלוש הפרש מקייבו שמתחת לקו.



איקרדי חוגג את שערו ה-28 העונה באיטליה (Gettyimages)


לאציו – אטאלנטה 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר
האם הביאנקוצ'לסטי עושים במכנסיים בדיוק במאני טיים? אחרי עונה נהדרת, הקבוצה של סימונה אינזאגי איבדה נקודות יקרות בבית והמקום בליגת האלופות בסכנה גדולה. מוסה בארו העלה את האורחים כבר אחרי שתי דקות, פיליפה קייסדו, שפתח במקומו של צ'ירו אימובילה שגמר את העונה, השווה (24). התכולים איבדו במהלך המחצית הראשונה גם את לואיס אלברטו שנפצע אחרי שבישל את השוויון. 


קליארי – רומא 1:0
שער של צ'נגיז אונדר מבישול של אדין דז'קו כבר אחרי 15 דקות הכריע את ההתמודדות והמשמעות היא שהג'אלורוסי זקוקים לנקודה אחת משש אפשריות כדי להבטיח את המקום בעונה הבאה בליגת האלופות. רומא שמרה על המקום השלישי עם 73 נקודות במאזנה, מכיוון שלאציו תפגוש את אינטר ולרומא יתרון במפגשים מול היריבה העירונית. תיקו בבית מול האלופה יובנטוס או בחוץ מול סאסואולו במחזור הסיום יספיק לה כדי להבטיח מקום בטופ 4. קליארי לעומת זאת ירדה אל מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונות קייבו וספאל, במקום ה-18 עם 33 נקודות כך שהיא במרחק נקודה מקייבו, קרוטונה ואודינזה ושתיים מספאל.


קייבו – קורטונה 1:2

ואלטר בירסה (12) ומריוש סטפינסקי (82) כבשו שערים חשובים והעלה את קייבו אל מעל הקו האדום כשהם מסבכים עוד יותר את המפסידה, את קליארי וספאל. נכון לעכשיו קייבו וקרוטונה עם 34 נקודות כל אחת, ספאל 35 וקליארי 33. שער של מרקו טומינלו בתוספת הזמן לא הספיק למפסידה. קייבו ניצחה לראשונה אחרי שישה משחקים והיא עושה הכל כדי לא להצטרף ליריבה העירונית ורונה שכבר ירדה. 


שחקני אינטר חוגגים (gettyimages(
שחקני אינטר חוגגים (gettyimages(


ספאל – בנבנטו 0:2
אלברטו פאלסוקי כבש שער חשוב עבור המארחת מול הקבוצה שכבר ירדה ליגה ושם את הביאנקאזורי בעמדה טובה מאוד להישארות עם 35 נקודות, אחת יותר מקייבו וקרוטונה ושתיים מקליארי. מירקו אנטנוצ'י קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה שבע דקות לשריקת הסיום.


תוצאות נוספות
גנואה – פיורנטינה 3:2
לגנואה: ג'וזפה רוסי (64), ג'אנלוקה לפאדולה (68). לפיורנטינה: מרקו בנאסי (43), ולנטין אייסריק (77), בריאן דאבו (80)


ססואולו – סמפדוריה 0:1 

לססואולו: מתאו פוליטאנו 68 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי