ראשון: לאציו נגד אינטר בקרב ישיר על הכרטיס לליגת האלופות

אנדראה ראנוקיה, צ'ירו אימובילה
אנדראה ראנוקיה, צ'ירו אימובילה | Gettyimages

שתי קבוצות הצמרת רוצות להשתתף במפעל היוקרתי בעונה הבאה, הנראזורי חייבים ניצחון כדי לעקוף את יריבתם. בקרבות התחתית, קרוטונה מתארחת אצל נאפולי וחייבת נס כדי לשרוד. שידורים ישירים בערוצי ספורט1

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

 הסרייה A כבר לקראת סיום. משחקי המחזור האחרון התחילו, יובנטוס הבטיחה אליפות לפני יותר מכמה שבועות, ג'יג'י בופון נפרד ממנה בדמעות עם ניצחון על ורונה שנקבע מזמן שתרד ליגה יחד עם בנבנטו, אבל כמה פינות עדיין לא סגורות ובמאבקים כמו הכרטיס האחרון לליגת האלופות, המקומות המובילים לליגה האירופית וקרבות התחתית נגד הירידה, הכל פתוח. מחר (ראשון, שידורים ישירים בערוצי ספורט1) ייערכו המשחקים הנוספים שיקבעו סופית מי תסיים את העונה עם חיוך ומי עם אכזבה.

בינתיים, פורסם היום סגל נבחרת איטליה לטורניר הידידות בסוף החודש בו תשחק את איחוד האמירויות, צרפת והולנד. המאמן החדש רוברטו מנצ'יני זימן 30 שחקנים כאשר הסיפור המרכזי הוא מריו באלוטלי, שזומן לראשונה מאז מונדיאל 2014. עוד נמצאים בסגל אמרסון, ז'ורז'ינו, סימונה ורדי, לרונצו פלגריני וצ'ירו אימובילה.

לאציו – אינטר (21:45, ספורט4)
במשחק המרכזי של המחזור ייפגשו שתי קבוצות הצמרת לקרב ישיר על הכרטיס לליגת האלופות. ללאציו שבמקום הרביעי יש כרגע 72 נקודות ולאינטר 69, אבל בשל העובדה שהמשחק הקודם ביניהן הסתיים ב-0:0, ניצחון של הנראזורי ייתן להם עדיפות בגלל המאזן הפנימי ויישלח אותם לצ'מפיונס, בעוד לאציו תסתפק בליגה האירופית. כל תוצאה אחרת תראה את קבוצת התכלת מייצגת את איטליה במפעל היוקרתי ואינטר תישאר במקום החמישי.

מילאן – פיורנטינה (19:00, ספורט2)
מוקדם יותר ייפגשו עוד שתי קבוצות צמרת שלשתיהן יש עוד על מה להילחם, אם כי במקרה של האורחת מדובר בסיכוי קלוש. מילאן שבמקום השישי הבטיחה שתשחק באירופה בעונה הבאה, אבל היא נמצאת רק נקודה מעל אטאלנטה ואיבוד נקודות יכול לדרדר אותה למקום השביעי ממנו תישלח לשחק במוקדמות. פיורנטינה נמצאת שלוש נקודות מתחת אותה אטאלנטה, אבל גם אם תיצמד אליה זה לא יספיק בשל העובדה שהמשחקים בין השתיים הסתיימו שניהם בתיקו, והפרש השערים של אטאלנטה גבוה בהרבה. פיורנטינה יצטרכו לנצח בהפרש של שלושה שערים ולקוות להפסד בהפרש של ארבעה שערים של אטאלנטה, או להפך, כדי לסיים מעליה ולשחק באירופה בעונה הבאה.

אטלאנטה – קליארי (19:00)
ולא רק לאטלנטה יש על מה לשחק. קליארי נלחמת בתחתית, רק נקודה מעל הקו האדום, וניצחון יבטיח לה הישרדות. גם נקודה כנראה שתספיק, ואפילו הפסד, כיוון שספאל וקרוטונה שנמצאות עם 35 נקודות כל אחת פוגשות את סמפדוריה ונאפולי בהתאמה, שתיהן קבוצות צמרת.

ספאל נגד קרוטונה. אחת משתי הקבוצות צפויה לרדת ליגה (Gettyimages)
ספאל נגד קרוטונה. אחת משתי הקבוצות צפויה לרדת ליגה (Gettyimages)

בכלל, התחתית צמודה ביותר. קרוטונה חייבת נס, כיוון שמצפה לה משחק חוץ אצל השנייה בטבלה וגם ניצחון לא יעזור לה במקרה שספאל תנצח בבית את סמפדוריה. היא תשרוד רק אם תשיג יותר נקודות מספאל, בגלל המאזן הפנימי ביניהן. בינתיים, אפילו קייבו (תארח את בנבנטו) ואודינזה (נגד בולוניה) לא בטוחות. לכל אחת מהן 37 נקודות, והפסד יכול לסבך כל אחת מהן אם האחרות ינצחו.

המצב בצמרת
מקום 4 (מוביל לליגת האלופות): לאציו – 72 נק'
מקום 5 (מוביל לליגה האירופית): אינטר – 69 נק'
מקום 6 (מוביל לליגה האירופית): מילאן – 61 נק'
מקום 7 (מוביל למוקדמות הליגה האירופית): אטאלנטה – 60 נק'
מקום 8: פיורנטינה – 57 נק'

המצב בתחתית
מקום 14: קייבו – 37 נק'
מקום 15: אודינזה – 37 נק'
מקום 16: קליארי – 36 נק'
מקום 17: ספאל – 35 נק'
מקום 18 (מוביל לליגה השניה): קרוטונה – 35 נק'

משחקים נוספים
גנואה – טורינו (16:00)

סאסולו – רומא (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי