רק רשת: ניר ביטון עונה לנאצות של אוהדי סלטיק

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

הקשר בהודעה תקיפה: "עייף מלהגיב לאידיוטים שמקללים אותי, די לערבב פוליטיקה וכדורגל". וגם: עידו לוי האריך חוזה בהפועל רעננה, מכתב הפרידה של סוארס לאינייסטה וסמפאולי סופג אש מאישתו של איקרדי

(גודל טקסט)
18:40: ניר ביטון שוב מתעמת עם אוהדי סלטיק
ניר ביטון כבר נקלע לוויכוח לא נעים באינסטגרם עם אוהדי קבוצתו, אבל האירועים האחרונים – כולל התפאורה בה קראו סלטיק "לשים סוף לציונות", הובילו את הקשר לפרסם את ההודעה הבאה, בה גם חשף כי משפחתו גם כן סובלת מאיומים ומנאצות.


"אני עייף מלהגיב לכל האידיוטים שמעליבים אותי רק כי אני ישראלי. אני לא אגיב יותר! אני מתבייש באנשים האלה. כאבא, אם אתם חושבים שאני תומך בהרג ילדים או בכל אדם אז אתם אידיוטים. אני מוכן לספוג הכל, אבל לא הודעות שאתם שולחים לאשתי באינסטגרם. אל תערבבו פוליטיקה וכדורגל, אתם יותר טובים מזה. אוהב אתכם".





17:00: שיא ישראלי חדש לנוער בריצת 100 מטר
האצן גל ארד ממכבי תל-אביב, חניכו של קרלו רפאלי, קבע 10.45 שניות בריצת 100 מטרים במסגרת אליפות אס"א שמתקיימת בחיפה וזו תוצאה המהווה שיפור של 14 מאיות לשיאו האישי והישראלי לנוער ואף את הקריטריון לאליפות העולם שתיערך בקיץ בפינלנד. באותה תחרות קפצה חנין נסאר מלידר ירושלים, חניכתו של אנטולי שפרן, 1.70 מ' בקפיצה לגובה ושיפרה את שיאה ב-5 ס"מ. באותה תחרות קפיצה לגובה השתתפה לראשונה לאחר לידת תאומיה, מעין שחף ממכבי חיפה. חניכתו של אלברט פונגין עברה 1.65 מ'.


14:45: עידו לוי האריך חוזה ברעננה
הפועל רעננה והמאמן מנחם קורצקי ממשיכים לשכנע שחקנים שסיימו חוזים והיו בדרך למועדונים אחרים להמשיך בקבוצה. היום חתם הבלם עידו לוי על חוזה חדש משודרג כספית לשנתיים נוספות. הבלם בן ה-27, שהגיע בקיץ 2015 ממכבי נתניה, ימשיך בקבוצה עד 2020. בשלוש השנים האחרונות רשם 77 הופעות ליגה במדי רעננה וכבש שער אחד. הוא מצטרף אל המגן עדי נמני שחתם בשבוע שעבר על חוזה לעונה מוספת. בקבוצה פועלים לשכנע את החלוץ שמעון אבוחצירה להמשיך בקבוצה וגם את הבלם בן והבה המחזיק בהצעה כספית מפתה מעירוני קריית שמונה בקבוצה ממתינים לפנות לשחקנים אשר ישוחררו בהשאלה ממכבי חיפה ומכבי תל אביב.



לוי. שוכנע על ידי קורצקי (דני מרון)


13:30: צ'אבי הרננדס במדי ריאל מדריד
גולש עם הרבה מאוד זמן פנוי נבר בשחקני הכדורסל של ריאל מדריד מימים עברו ומצא שאחד מהם מאוד דומה לצ'אבי הרננדס, אחד הסמלים הגדולים של ברצלונה. בהתחלה התמונה הוצגה עם הכיתוב שזה השחקן האמיתי, אבל אז הבינו ברשת את המתיחה. תשפטו בעצמכם


Que alguien le enseñe esto a Xavi Hernández, que le da un parraque. pic.twitter.com/msbi7sjyfD

— Alai (@alaisierra) May 20, 2018


13:00: מכתב הפרידה של סוארס לאינייסטה
"היי חבר יקר. אפילו שהכרתי אותך לפני שהגעתי לברצלונה, עדיין הכרתי בנאדם שונה כשבאתי. זה לא רגע קל בשבילי. תמיד תמכת בי" כותב לואיס סוארס לקפטן הפורש אנדרס אינייסטה וממשיך, "אחי, אני מאחל לך בהצלחה בפרק הבא של הקריירה שלך, אני בטוח שגם שם תצליח. תודה על הכל!"


pic.twitter.com/mSh6jHynGf

— Luis Suarez (@LuisSuarez9) May 21, 2018


12:00: מזל טוב לדיוויד בלאט, ממכבי תל אביב
המאמן הישראלי, שמתכוננים בימים אלה לפלייאוף בליגה הטורקית, חוגג יום הולדת 59 ובמכבי תל אביב בחרו לברך אותו כשהם מזכירים לו את ההישגים שלו עם הקבוצה. אולי זה רמז שהם רוצים לראות אותו על הקווים בעונה הבאה?


HBD! Champ pic.twitter.com/tryEGO5yxe

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) May 22, 2018


11:30: יוסי בניון נפרד מברק יצחקי
הקשר הישראלי שיחק עם הרבה שחקנים גדולים לצידו לאורך הקריירה, אבל כנראה שמי שהוא הכי אהב כיריב וכשחקן לקבוצה הוא דווקא ברק יצחקי שפרש לאחרונה. בפוסט באינסטגרם הוא נפרד מהחלוץ על רקע תמונה משותפת


 

את הקסם שיש במשחק שלך אי אפשר ללמד. את האדם שאתה בשביל הקבוצה שאתה נמצא בה קשה מאוד לתאר. את האישיות שלך בשביל כל החברים שלך אי אפשר להסביר. זכיתי לשחק נגדך ולהיות לצידך. תזכור שזה לא הסוף זאת רק התחלה חדשה ואני בטוח שהטוב עוד לפנייך. אוהב אותך ובשבילך כאן תמיד!

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on



 11:00: וונדה איקרדי זועמת על חורחה סמפאולי
"אפילו אנשים שלא מכירים אותך אוהבים אותך, למרות שאתה לא משחק בנבחרת ארגנטינה", כתבה וונדה איקרדי, אישתו של מאורו, שזועמת על מאמן נבחרת ארגנטינה, חורחה סמפאולי, שלא זימן את בעלה לסגל הסופי למונדיאל ברוסיה בחודש הבא. היא פירסמה סרטון בו החלוץ, מלך שערי הסרייה A, נראה עצוב ושר תחת הכותרת: "החלום של הילד". מרגש

El sueño del pibe .. pic.twitter.com/0MjObDvhif

— Wanda_Icardi (@wandaicardi) May 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי