אופ"א הודיעה רשמית: מילאן הורחקה לשנתיים ממפעליה

מילאן
מילאן | האתר הרשמי

הרוסונרי יאבדו את מקומם בשלב הבתים של הליגה האירופית בעקבות עבירות בכל הנוגע לפייר-פליי הפיננסי. המועדון מסר רשמית שיערער לבית הדין הגבוה לענייני ספורט

(גודל טקסט)

מזה חודשים שבאיטליה עסוקים בעונש הצפוי למילאן בעקבות עבירות על חוקי הפייר-פליי הפיננסי, והערב (רביעי) אופ"א הכריזה רשמית והודיעה כי הקבוצה הורחקה לשנתיים ממפעליה, משמע שהרוסונרי איבדו את מקומם המובטח לעונה הקרובה בשלב הבתים של הליגה האירופית. עם זאת, יש לציין כי ההרחקה לשנתיים אולם רק למפעל אחד – כך שאם מילאן תפסיד בערעור ולא תשתתף העונה באירופה, היא כן תוכל לעשות זאת בעונה הבאה אם תעפיל. מי שתחליפה העונה בליגה האירופית אם וכאשר היא אטאלנטה.

תחילה דווח כי מילאן תורחק לשנה ובנוסף תיקנס ב-30 מיליון יורו, אלא שההודעה הרשמית מבשרת על הרחקתה לשנתיים ולא צוין כל קנס ולא מן הנמנע שראשי מילאן גם ייאלצו לשלם על אותן הפרות. לטענת רשת "פרמיום ספורט", גם הבעלים המיועד רוקו קומיסו הבין כי לא ירכוש את הקבוצה בזמן הקרוב מידיו של הסיני לי יונגהונג, שגייס 32 מיליון יורו כדי למנוע את לקיחת הקבוצה מידיו. 

עוד לפי הדיווח, קומיסו עשוי לפנות לקאס, בית הדין הגבוה הגבוה לענייני ספורט בניסיון לקחת את הקבוצה, אך ספק אם הדבר יתאפשר כל עוד לי יסרב למכור את הבעלות. ואם כבר בית הדין הגבוה לענייני ספורט, CAS, מילאן הודיע כי תערער על העונש.


בעלי מילאן לי יונגהונהג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי