התוכנית של יובנטוס: רונאלדו יערוך בכורה מול ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

"כריסטיאנו מאניה" יוצאת משליטה והביאנקונרי מתכננים להציגו ביום שני ב"טקס הוליוודי" לעיני 41.5 אלף צופים, משחקו הראשון עשוי להיות מול האקסית. וגם: הבלאנקוס יזכו לפיצוי ממנדש תמורת 120 מיליון יורו?

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו יוצג ביום שני ביובנוטס ובפעם השנייה הקריירה שלו נראה שמתכונן לו טקס הצגה שישאיר את העולם עם פה פתוח. לפי התקשורת האיטלקית, מתוכנן "טקס הוליוודי" לכל דבר בהשתתפות 41.5 אלף צופים שימלאו את האיצטדיון. כמובן שרונאלדו יזכה לקבל את החולצה מספר 7 עליה ויתר כבר חואן קוודראדו בקלות. הוא ירוויח לעונה 70 מיליון יורו ברוטו (31 מיליון נטו) בחוזה לארבע שנים, עד גיל 37.


עד כמה שזה יישמע מוזר, ייתכן מאוד שמשחק הבכורה של רונאלדו יהיה נגד ריאל מדריד במסגרת "אליפות העולם לקבוצות" – המפעל שמתקיים בארה"ב ומזרח אסיה מדי שנה. שתי הקבוצות אמורות לשחק בין ה-4 ל-5 באוגוסט במרלינד באיצטדיון שתכולתו 80 אלף מקומות. יובנטוס היא שהציעה שזהו יהיה המשחק הראשון שלו במדי הקבוצה.


בטורינו ה"כריסטיאנו מאניה", כפי שקוראים לזה בארץ המגף, גוברת מרגע לרגע. רונאלדו יגיע ביום שני לעיר, תחילה יעבור בדיקות רפואיות ומשם ימשיך ל"אליאנץ סטאדיום" לטקס ההצגה, שלמעשה יהיה הראשון אי פעם של יובנטוס בפני אצטדיון מלא. גם גונסאלו היגוואין שנרכש ב-90 מיליון יורו מנאפולי לא זכה לאירוע שמתקרב לכך.

Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⚽ "Ci vediamo lunedì". Firmato CR7. Fissato il Ronaldo-Day allo Stadium ⚽ Croazia da sballo, storica finale #WorldCup ⚽ Milan, oggi finisce l'era di Mr. Li ⚽ Inter, De Vrij parla già da leader Wimbledon, Federer out. E molto altro! pic.twitter.com/BKLLlA6l7H

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) July 12, 2018

יובה צברה לעצמה בתוך יום אחד – מאז נודע על החתמתו של CR7 – עוד מיליון עוקבים חדשים ברשתות החברתיות. לפי הדיווחים, בכל דקה נמכרת חולצה של רונאלדו בחנויות המועדון וישנן מידות שכבר אזלו מהמלאי. לפי "גאזטה דלו ספורט", הביקוש לכניסה לאיצטדיון בטורינו בטקס הצגתו כל כך גדול כך שניתן יהיה גם למלא שלושה אצטדיונים. רונאלדו ישהה בבית מלון מפואר במרכז טורינו לפחות בתחילת דרכו בגברת הזקנה.


עוד לפני הצגת רונאלדו, ביום חמישי יגיע לעיר הרכש הפורטוגלי מוולנסיה, ז'ואאו קאנסלו אותו רכשה תמורת 40.4 מיליון יורו. למעשה העברת קאנסלו היא שסללה את דרכו של כריסטיאנו לקבוצה, לאור קשר שנוצר בין הסוכן המשותף של השניים ז'ורז' מנדש לראשי אלופת איטליה.



"הכריסטיאנו מאניה" רק בתחילתה (AFP)


במקביל לפסטיבל בטורינו, עתידה של ריאל מדריד נראה כרגע מעורפל. בספרד עדיין נמצאים בהלם ממכירתו ומנסים לדלות פרטים על מחליפו ובכלל תוהים כיצד תיראה אלופת אירופה בלעדיו. תוכנית הטלוויזיה "חוגונוס" פרסמה שמאמנה החדש של ריאל מדריד ז'ולן לופטגי אישר את מכירת רונאלדו והבטיח לשיא פלורנטינו פרס: "תהיה לנו קבוצה מעולה העונה גם בלעדיו". הוא אמר שהיה רוצה שרונאלדו יישאר, אבל אף שחקן לא גדול יותר מאשר המועדון.


באיטליה טוענים כעת שסוכן העל מנדש מנסה לממש את העברת הקשר הסרבי סרגיי מיליניקוביץ'-סאביץ' מלאציו לריאל מדריד, שהציעה עבורו מאה מיליון יורו. בלאציו רוצים 155 מיליון יורו, אבל הפורטוגלי מנסה לשכנע את נשיא הקבוצה קלאודיו לוטיטו לרדת מהעץ. הוא לא סוכנו של הכדורגלן, אבל הוא משמש מתווך בין המועדונים והוא רוצה גם לפצות את ריאל מדריד על כך שהכוכב הגדול ביותר אותו הוא מייצג עזב בסיועו. נראה שהעסקה עשויה להיסגר סביב 120 מיליון יורו.



הפיצוי של מנדש לריאל מדריד? מילינקוביץ'-סאביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי