הספונסר הראשי של אינטר: נשמח לראות את מסי בקבוצה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

דרבי דה איטליה במקום אל קלאסיקו? נשיא חברת פרילי שמשמשת כנותנת החסות של הנראזורי מעוניין לרכוש את הפרעוש מברצלונה: "אשמח לראות אותו". רונאלדו ביטל הגעתו למדריד כדי להיפרד: "הוא פגוע מהדרך בה עזב"

(גודל טקסט)
  ליאו מסי בדרך לאינטר? נכון, זה נשמע אמנם הזוי, אבל בנינו, לו היינו מספרים לכם בסוף העונה שעברה שכריסטיאנו רונאלדו יהיה שחקן יובנטוס, הייתם מאמינים? כנראה שלא.


הבוקר (שני), בראיון שערך בכלי התקשורת באיטליה, מספר טרונצ'טי פרוברה, נשיא חברה פירלי, נותנת החסות הרשמית של אינטר ואוהד ידוע של הנראזורי, שהוא ינסה להביא לצד הכחול שחור של מילאנו את לא אחר מאשר הנמסיס המושבע של רונאלדו, ליאו מסי: "הגעת כריסטיאנו רונאלדו טובה מאוד לכדורגל האיטלקי. אני מקווה מאוד שכמו שקבוצת החברות EXOR (שבבעלות משפחת אניילי, הבעלים של יובנטוס) גיבתה את המועדון לבצע את העסקה, שגם החברה Suning (שמחזיקה באינטר) תקדם את הגעתו של מסי. הוא נשאל האם לאינטר יש את היכולת לרכוש שחקן כמו ליונל מסי מברצלונה והשיב: "כן, אולי. אשמח לראות אותו".


¿El Inter tiene un sueño imposible? Fichar a Messi como respuesta a la llegada de CR7 a la Juventus https://t.co/HZLbJEN5NHpic.twitter.com/R5YdaEEcsb

— Javier (@joriolfreixa) July 24, 2018


בינתיים, השמועה לפיה אחת הסיבות שהניעו את CR7 לעזוב את מדריד הייתה יחסיו הרעועים עם פלורנטינו פרס, נראית הגיונית יותר מיום ליום. על פי דיווחים בספרד, רונאלדו תכנן להגיע למתחם ולדאס (מתחם האימונים של ריאל) בכדי להפרד מחבריו לשעבר, אחרי שלא נקבע לו טקס פרידה על ידי פלורנטינו, שעל פי השמועות כועס ומאוכזב מהפורטוגלי על הדרך בה עזב את המועדון.


רונאלדו ביטל את אותו ביקור מתוכנן בנוסף להודעה על אי הגעתו למשחק ההכנה נגד הבלאנקוס במסע המשחקים של יובנטוס, הכל בכדי להמנע מכל פגישה אפשרית עם הבעלים. רונאלדו מתוסכל גם הוא מהדרך בה נפרדו בריאל ממי שנחשב אולי לגדול שחקניה בכל הזמנים, אחרי כל מה שנתן למועדון.


ב"קוריירה דלה ספורט" אף הגדילו לעשות כשהזכירו שפרס מעולם לא נפרד משחקניו בדרך מכובדת, זכר לעזיבתם של איקר קאסייאס וראול, ששימשו כקפטנים של הקבוצה.



פרס ורנאלדו. יחסים רעועים (AFP)


עם כל השלכות העזיבה, בטורינו ממשיכים להלל את הגעתו של הכוכב הגדול ששחקני עבר ממשיכים להחמיא לו ולקבוצה על ההחתמה הנוצצת. אנדראה פירלו, ששיחק בגברת הזקנה ארבע שנים אמר לסקיי ספורט: " רונאלדו יעשה את ההבדל עבור יובנטוס בליגת האלופות. עם בואו של רונאלדו הביאנקונרי עשו צעד לעבר השגת המטרה. אני שמח ששחקן גדול כזה חתם במועדון. זה לא מביא לך את התואר אוטומטית, אבל אתה מתקרב אליו".


בנוסף, פורסמו התוצאות לבדיקות ברפואיות אותם עבר רונאלדו על ידי הצוות המקצועי של יובנטוס. הממצאים המדהימים מעידים על כך שבגופו של רונאלדו קיימים שבעה אחוזי שומן בלבד ש50 אחוזים הם למעשה מסת שריר – נתונים זהים לבחור צעיר בן 20 שנמצא בשיא כושרו. אחוזי השומן של כדורגלן ממוצע הם כ-10-11 אחוזי שומן בגופו, ומסת שריר לא עולה על 46 אחוזים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי