עושים שוק: ריאל לא תשחרר את מודריץ', פוגבה נפגש עם אבידל

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

אינטר מעוניינת לצרף את קשר הבלאנקוס, אבל במדריד הפנו אותם לסעיף השחרור שלו על סך 500 מיליון יורו. וגם: קשר יונייטד שוב נקשר עם מעבר לברצלונה, צ'לסי מחפשת מחליף לעזיבה אפשרית של קורטואה

(גודל טקסט)
רשמי
* חואקין קוריאה ומילאן באדלי הוצגו רשמית בלאציו.


BREAKING NEWS

Due novità: @tucu_correa e Milan #Badelj sono ufficialmente due calciatori de #LaPrimaSquadradellaCapitale!

#WelcomeCorrea
#WelcomeBadelj

➡️ https://t.co/iXbe0yL4vYpic.twitter.com/512v9XNmon

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) 1 באוגוסט 2018


* טימותי קולודז'ייצ'אק, צרפתי ממוצא פולני ששיחק בטיגרה המקסיקנית, חתם בסט. אטיין.


Ce mercredi, @TimotheeKolo s'est officiellement engagé avec l'#ASSE jusqu'en 2019 ! #BienvenueKolohttps://t.co/JRL8FDuEke

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) 1 באוגוסט 2018


* אברטון אישרה את צירופו של לוקה דין. הוא נפרד מברצלונה, במדיה מיעט לשחק, וחתם לחמש שנים תמורת כ-20 מיליון יורו.

| Incoming… pic.twitter.com/H9vI0owCRm

— Everton (@Everton) August 1, 2018

שמועות
* מנצ'סטר יונייטד הציעה 60 מיליון יורו על מתיאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד. הקרואטי רוצה לעזוב, אבל בברנבאו לא ממהרים לשחררו.


* העיתון "דיילי מייל" פרסם שצ'לסי עדיין לא הגיעו להחלטה מי יהיה השוער שיחליף את טיבו קורטואה אם השוער יעזוב את ריאל מדריד. על פי ההערכות, כרגע המועמד המוביל הוא שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק שסעיף השחרור שלו הוא מאה מיליון יורו כך שתיאורטית, צ'לסי יכולה להפעילו ולהעביר את הסלובני מבלי שאתלטיקו תוכל להתנגד. כמובן שהעסקה תצא לפועל רק אם השוער ירצה לעבור בעצמו. אם העסקה תתבצע, היא תשבור את שיא העברות השוערים אחרי שאליסון נרכש מרומא על ידי ליברפול ב-75 מיליון יורו. 


* פאריס סן ז'רמן דורשת 60 מיליון יורו על גונסלו גדש שהיה מושאל בעונה שעברה לוולנסיה. העטלפים רוצים אותו, אבל לא בסכום הזה. הם הציעו עד כה 40 מיליון יורו ולפ.ס.ז' זה לא מספיק.


* לפי "ל'אקיפ", ניס רוצה את חלוץ בטיס טוני סנבריה.


* באיטליה וספרד מספרים שכוכב מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה נפגש עם אריק אבידל, מגן ברצלונה לשעבר וכיום המנהל הטכני שלה, אחרי שבימים האחרונים דווח שסוכנו של הצרפתי היה במגעים עם אלופת ספרד.


פוגבה. ישתף פעולה עם מסי? (Gettyimages)
פוגבה. ישתף פעולה עם מסי? (Gettyimages)


* האם לוקה מודריץ' בדרך לאינטר? באיטליה כבר הוכיחו שהם מסוגלים להפתיע אחרי רכישת כריסטיאנו רונאלדו, ולטענת ה"גאזטה שלו ספורט" כוכב ריאל מדריד מוכן לנהל מו"מ עם הנראזורי. "סקאי ספורט האיטלקי" פרסם שאינטר פנתה למודריץ' ובכל אופן בריאל מדריד לא שוקלים כלל אפשרות כזאת ומפנים את אינטר לסעיף השחרור של הקרואטי העומד על 500 מיליון יורו.


* גונסאלו היגוואין מבקש מענק לויאליות של 4.5 מיליון יורו על מעברו הצפוי מיובנטוס למילאן והדבר מעכב את עסקת הענק שבתוכה יכללו גם מתיאה קלדרה ולאונרדו בונוצ'י.  


* למרות הידיעות לפיהן רוברט לבנדובסקי מבוקש בצ'לסי ובריאל מדריד, חזר יו"ר באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה על דברים קודמים והבהיר שהחלוץ הפולני לא למכירה.


* "הסאן" פרסם כתבה גדולה על כך שבמנצ'סטר יונייטד כבר חושבים על היום שאחרי ז'וזה מוריניו וסימנו כמועמד הבכיר לתפקיד את זינדין זידאן.



זידאן. מחליפו של מוריניו בתיאטרון החלומות? (Gettyimages)


* תיירי הנרי מועמד לאמן את נבחרת מצרים במקום הקטור קופר שפוטר. שוער זאמלק לשעבר, נאדר אל-סייד שהפך לסוכן שחקנים אישר את הדבר.


* "איבנינג סטאנדרד" האנגלי פרסם שצ'לסי תציע לאנגולו קאנטה 290 אלף ליש"ט לשבוע כדי להשאירו בחוזה חדש ולגרום לו לוותר על האפשרות לעבור לפאריס סן ז'רמן. רדיו מונטה קרלו דיווח שהמנג'ר מאוריציו סארי ביקש ממישי באטשואי להישאר וטען בפניו כי יש לו עתיד בקבוצה.


* ג'רום בואטנג צפוי לעזוב את באיירן מינכן ולהצטרף לפאריס סן ז'רמן, ב-ESPN הגדילו לעשות כשפרסמו שהעסקה סוכמה.



בלם נבחרת גרמניה על סף מעבר לעיר האורות (Gettyimages)


* לפי "סקאי ספורט" ברצלונה רוצה להחתים את סימון מניולה כשוערה השני במקום יאספר סילסן שצפוי לעזוב.


* "מארקה" פרסם שאברטון רוצה את דניס צ'רישב שהצטיין במונדיאל במדי רוסיה ושיחק העונה בוויאריאל.


* טוטנהאם מקווה לרכוש את ווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס ב-45 מיליון ליש"ט. הצעה של צ'לסי נדחתה על ידי פאלאס עד כה, שדורשת עבור הכוכב לפחות עוד 15 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי