רשמית: ארתורו וידאל יעבור בדיקות ויחתום בברצלונה

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

הקטלונים אישרו כי קשר נבחרת צ'ילה ובאיירן מינכן יצטרף לשלוש שנים בכפוף לבדיקות הרפואיות, כבר בימים הקרובים תושלם העסקה המוערכת בכ-20 מיליון יורו. גם ואגה הסנגלי אמור להצטרף

(גודל טקסט)
"הגנבת של שוק ההעברות", ברצלונה, הכריזה הערב (שישי) בשעה מאוחרת על סיכום עסקת הצ'ילאני ארתורו וידאל, שיעזוב את באיירן מינכן ויחתום רשמית בימים הקרובים, בכפוף לבדיקות הרפואיות, תמורת כ-20 מיליון יורו. 


אחרי סאגת מלקום הברזילאי, שכבר סיכם את תנאיו ברומא ולבסוף חתם אצל אלופת ספרד, הקטלונים מבצעים מחטף נוסף ומחתימים את שחקנה של באיירן מינכן שעל פי פרסומים כבר סיכם לפני כן את תנאיו באינטר. החתמה נוספת שככל הנראה תוכרז בימים הקרובים היא של מוסא ואגה, שחקנה הסנגלי בן ה-18 של אופן הבלגית שעשוי לשחק תחילה בברצלונה ב'.


בשלב זה מסרה ברצלונה הודעה לקונית בלבד ולפיה וידאל יצטרף בימים הקרובים בהנחה שיעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, אחרי שהושג סיכום מול אלופת גרמניה על העברתו. וידאל בן ה-31 סיכם לשלוש שנים, נמסר מברצלונה, כששאר הפרטים וזמני הגעתו לעיר יתפרסמו בהקדם. 


העיתון "מונדו דפורטיבו" כתב בשער כי העסקה אמורה הייתה להתבצע כבר אתמול בלילה, אבל היו מספר חילוקי דעות על גובה שכרו בקבוצה. ברצלונה מצידה, סימנה לעצמה בתחילת החלון את אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן, אך לאחר שהצרפתים לא היו מוכנים למכור את הקשר, הקבוצה תחכה ככל הנראה לקיץ הבא – אז ראביו יהיה שחקן חופשי. בשעות הצהריים פורסם כי וידאל כבר עזב את מחנה האימונים של באיירן כדי לעבור בדיקות רפואיות בברצלונה לקראת הצגתו בקבוצה.

❗[BREAKING NEWS] Agreement with Bayern Munich for the transfer of @kingarturo23https://t.co/znSDr6c0VM

— FC Barcelona (@FCBarcelona) August 3, 2018

ההחלטה נחשבת למפתיעה במובן מסוים כשלוקחים בחשבון את גילו של וידאל (31) והעובדה שסבל ממספר פציעות במהלך השנים האחרונות, בין היתר נותח בברכו באפריל האחרון והדבר קרה לו גם גם לפני ארבע שנים. אתמול (חמישי) ישבו נציגי בארסה עם סוכנו של השחקן פרננדו פליצ'ביץ'. הכוונה של הדאבליסטית הספרדית להחתימו דלפה אחרי שבנו של וידאל, אלונסו, העלה סרטון ב"יוטיוב" בו אמר שאם אביו יעזוב את באיירן זה יהיה לאינטר או לברצלונה. באינטר זועמים על ברצלונה, בסיפור שמזכיר את סאגת רומא ומלקום, כיוון שהכחולים-שחורים תכננו זמן רב את החתמת וידאל והם מרגישים שהוא שברח להם מבין האצבעות.



בברצלונה וידאל צפוי להיכנס לנעליו של פאוליניו במשחקו האגרסיבי מצד אחד, אך כמו הברזילאי שעזב לסין, גם וידאל ידוע בהצטרפותו לקו ההתקפה והיכולת לכבוש ולבשל שערים כשבאמתחתו בקריירה עד כה 91 שערים בנוסף ל-64 בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי