בסוף זה הוכרע: מילאן גברה על רומא 1:2 בדקה ה-95

פטריק קוטרונה
פטריק קוטרונה | AFP

קסייה (40) העלה את הרוסונרי ליתרון, פאסיו (59) איזן ומערכת ה-VAR פסלה בצדק שערי בכורה של היגוואין (61, היה בנבדל) ושל אנזונזי (80, נגע ביד), אלא שפטריק קוטרונה הנחיל לג'אלורוסי הפסד ראשון בתוספת הזמן

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האיטלקית יצא לדרך והמשחק הפגיש לקרב מסקרן את מילאן מול רומא – וכמו ש-90 דקות היו מהנות מרתקות, כך גם סיום המפגש. במחזור הקודם שמטה מילאן יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לנאפולי, בעוד רומא הסתפקה בתיקו ביתי 3:3 מול אטאלנטה, אחרי שכבר פיגרה 3:1, והערב היה זה שער ניצחון של המחליף פטריק קוטרונה בדקה ה-95 שקבע 1:2 לרוסונרי.

המחצית הראשונה עוד הייתה מעט מנומנמת, עד שבדקה ה-40 ריקרדו רודריגס העביר רוחב ברגל ימין, פרנק קסייה עשה תנועה נהדרת מאחור ושם את הרגל כדי להעלות את מילאן ל-0:1. בדקה ה-59 הצליח בלם רומא לנצל טעות בהגנת המארחת וקבע 1:1 מקרוב, ומרגע זה ואילך הרמה והקצב רק הלכו וגברו.

בדקה ה-61 הרעיד גונסאלו היגוואין את הסן סירו עם שער בכורה במדי מילאן, אלא שצוות שופטי הווידיאו הבחין בכך שרגלו של הארגנטיני בעמדת נבדל והשער נפסל. בדקה ה-80 גם האורחת סבלה מהשימוש ב-VAR, כאשר סטיבן אנזונזי, שפתח הערב לראשונה בהרכב, כבש בעזרת ידו וגם כן גילה כי חגג מוקדם מדי. בדקה ה-95, כאמור, הוכרעה ההתמודדות כאשר היגוואין מצא את קוטרונה והאחרון גלגל נהדר לפינה הרחוקה של אולסן ולרשת. בכך גם נקטע הרצף של רומא שלא נוצחה בסן סירו מאז 2015 והחזיקה ברצף של שלושה ניצחונות רצופים עם יחס שערים מרשים של 2:9. ג'נארו גאטוסו ושחקניו עצרו אותם עם ניצחון שהשאיר טעם של עוד, אוזביו די פרנצ'סקו הפסיד לראשונה מאז נחת בבירה.

הרכבים
מילאן: ג'אנלואיג'י דונארומה, דוידה קלאבריה, מתאו מוסאקיו, אלסיו רומניולי, ריקרדו רודריגס (דייגו לקסאל, 76), פרנק קסייה, לוקאס ביגליה, ג'אקומו בונבנטורה (פטריק קוטרונה, 84), סוסו, הקאן צ'לאהנולו (סאמו קסטייחו, 81), גונסאלו היגוואין.

רומא: רובין אולסן, פדריקו פאסיו, קוסטס מנולאס, איבן מרקאנו (סטפן אל שעראווי, 46), ריק קרסדורפ (דוידה סנטון, 77), דניאלה דה רוסי, סטיבן אנזונזי, אלכסנדר קולארוב, חאבייר פאסטורה (בראיין קריסטנטה, 68), פטריק שיק, אדין דז'קו.


היגוואין מנסה לעבור את דה רוסי (gettyimages)

מהלך המשחק
דקה 11: סוסו שלח כדור נהדר לרחבה, חלוצי מילאן לא הגיעו אליו ואולסן זינק וקלט.

דקה 16: עוד התקפה מסודרת של מילאן, הכדור הגיע אל היגוואין שבעט חזק מ-18 מטרים, ההגנה הדפה.


דז'קו מול מוסאקיו (AFP)

דקה 18: היגוואין קיבל כדור 20 מטרים אלכסונית משער רומא, נכנס נהדר לרחבה ובעט חזק, אולסן הדף לקרן.

דקה 25: סוסו הגביה לרחבה לעברו של היגוואין, אולסן יצא היטב וקלט.

דקה 35: התקפה יפה של רומא שהתחילה אצל דז'קו, הכדור הגיע אל קולארוב שנגח חזק, דונארומה היה במקום וקלט.

דקה 40, 0:1 למילאן: רודריגס שלח כדור רוחב נהדר, קסייה הגיע אליו בריצה ושלח אותו בקלילות לרשת של רומא.


שחקני מילאן חוגגים את שער היתרון של קסייה (AFP)

דקה 50: הזדמנות טובה לרומא, כאשר דז'קו סובב כדור טוב לשער מילאן אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 59, 1:1: הגנת מילאן הדפה כדור קרן שהגיע בסופו של דבר אל פאסיו שירה כדור אדיר פנימה. שוויון.

דקה 61: היגוואין קיבל כדור 25 מטרים מהשער ונכנס לרחבה, חלף על פני השוער וכבש. השופט נעזר בשופטי הוידאו שקבעו כי הכובש קיבל את הכדור בנבדל. אין שער.


היגוואין מנסה לשנות את דעתו של השופט, ללא הצלחה (AFP)

דקה 80: אנזונזי השתלט על הכדור וכבש לזכות רומא. השופט עצר את המשחק, שוחח עם שופטי הוידיאו, ניגש למסך וקבע שהכובש נגע בכדור בידו לפני שכבש. אין שער.

דקה 87: היגוואין נכנס לרחבה ובעט, ההגנה הדפה, סוסו השתלט על הכדור ובעט, אך מעל השער והחוצה.

דקה 90+2: קריסטנטה נכנס לרחבה ובעט חזק, הכדור החטיא במעט את המסגרת.

דקה 90+5, 1:2 למילאן: פטריק קוטרונה המחליף נכנס לרחבה וכבש. נקודות ראשונות העונה למילאן.


המילה האחרונה הייתה שלו. קוטרונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי