קוטרונה: אני מאושר. מה אפשר לבקש יותר?

פטריק קוטרונה
פטריק קוטרונה | Gettyimages

החלוץ הצעיר שכבש את שער הניצחון מול רומא היה נרגש בסיום: "יש לי את הכבוד ללמוד מהיגוואין". גאטוסו: "מוקדם לדבר על נקודת מפנה". די פרנצ'סקו: "יש לנו נטייה להתחיל את המשחק לא טוב ולהתעורר מאוחר"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
מילאן השיגה אמש (שישי) ניצחון ראשונה העונה בליגה האיטלקית לאחר שגברה 1:2 על רומא, זאת בזכות שער ניצחון של החלוץ הצעיר פטריק קוטרונה שמצא את הרשת 30 שניות לסיום תוספת הזמן שנמשכה חמש דקות. פרנק קסייה הצרפתי העלה את הרוסונרי ליתרון בדקה ה-40, פדריקו פאסיו איזן לג'אלורוסי (59), כשבין לבין מערכת ה-VAR פסלה בצד שער לכל צד: שער בכורה של גונסאלו היגוואין בקבוצתו החדשה בטענת נבדל ובצד השני של סטיבן אנזונזי שנגע בכדור בידו. זה היה משחקה השני בלבד של מילאן העונה לאחר שבראשון הפסידה 3:2 לנאפולי והמחזור השני נדחה בעקבות אסון הגשר.


מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו אמר לאחר הניצחון הראשון העונה: "זה רק המשחק השני העונה וכבר אנשים שואלים אותי אם זו נקודת מפנה. ברור שהייתה אכזבה מההפסד לנאפולי, אבל אי אפשר לדבר על מפנה במשחק השני בלבד. יש ארבע או חמש קבוצות שהתחזקו העונה וביניהן אנחנו. יש לנו עוד מקום לשיפור, אבל אנחנו עובדים קשה. אי אפשר לחשוב שנשלוט בכל משחק, אבל אנחנו חייבים לשחק עם הכדור". גאטוסו מנסה להכניס כדורגל יותר אטרקטיבי למילאן העונה והיא הובילה 0:2 על נאפולי לפני שספגה שלושה שערים. "ההנהלה בנתה קבוצה עם שחקנים מצוינים במערך של מילאן והיו לנו ארבע או חמש מתפרצות מצוינות נגד רומא אותן החמצנו, כך שעלינו להשתפר בנושא הזה. אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים השנה", סיכם המאמן.


לטענת גאטוסו, הבעיה היא בהגנה של מילאן שנכנסת ללחץ וסופגת שערים קלים. המאמן הגן על לוקאס ביגליה: "הוא הכרחי ולהצלחה שלנו. הוא אולי לא פייטר ולא כל אחד הוא שואב מים וחוטב עצים, אבל הוא שולט בקישור וגונסלו היגוואין אולי לא כבש, אבל הוא משחק תפקיד חשוב בקבוצה". על קוטרונה שכבש את שער הניצחון אחרי שנכנס כמחליף שבע דקות לסיום אמר: "אנחנו מאוד אוהבים אותו. הוא אולי לא שחקן הרכב כרגע, אבל כשנשחק כל שלושה או ארבעה ימים הוא יקבל את ההזדמנות שלו".


קוטרונה עצמו אמר: "מה אני כבר יכול לבקש יותר? יש לי הכבוד ללמוד הרבה מגונסלו היגוואין. כבוד לשחק לצידו וללמוד ממנו. אני כל כך מאושר. זה הניצחון הכי מתוק לכבוש 30 שניות מהסיום. ברגע שהכדור נכנס לא ידעתי מה קורה איתי ולא שמעתי כלום. מקווה להמשיך ככה ולעזור לקבוצה להתקדם. הרווחנו שלוש נקודות תוך הפגנת כדורגל טובה". מספר כוכבי עבר נצפו אמש באצטדיון "סן סירו", כשבנוסף ללאונרדו ופאולו מאלדיני שעובדים במילאן התארח גם קאקה.


90'+4' CUTRONEEEEEEEEEEEEE CAN YOU BELIEVE IT? WITH THE LAST KICK OF THE GAME! / ALL'ULTIMO RESPIROOOOOOO#MilanRoma 2-1 pic.twitter.com/sHvsSf73nO

— AC Milan (@acmilan) 31 באוגוסט 2018

בצד השני, אוהדי רומא המאוכזבים מהמכירות של כוכבי הקבוצה תלו כרזת מחאה בה נכתב: ""איזה אליפות? איזה ליגת אלופות? התארים שלכם: רווחים והזדמנויות לכסף". מאמן רומא אוזביו די פרנצ'סקו היה מאוכזב בסיום: "נתנו במתנה את המחצית הראשונה למילאן, ממש כמו נגד אטאלנטה. חבל מאד שהמשחק הוכרע בשער בדקה האחרונה לאחר טעות שלנו. יש לנו נטייה להתחיל את המשחק לא טוב ולהתעורר מאוחר, זה צריך להיפסק. בחרתי בשלושה שחקני הגנה כדי שלא נילחץ לאחור כמו שנלחצנו מול אטאלנטה, אבל זה לא הצליח לצערי. ההגנה שלנו לא נראית כמו זו של שנה שעברה, גם עם אותם השחקנים. עלינו לעבוד על זה, אנחנו סופגים יותר מדי. בנוסף לא היינו חדים מספיק, זה התבטא על הקווים ובמסירות שלנו. זה לא נראה לי כמו בעיה פסיכולוגית, אלא פיזית. צ'נגיז אונדר לא שיחק בגלל שהיה פצוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי