רונאלדו עדיין לא כבש, 1:2 ליובנטוס בחוץ נגד פארמה

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | Gettyimages

לפורטוגלי לוקח זמן להתרגל לאיטליה, אבל מנדז'וקיץ' עם שער (2) ובישול בעקב למטווידי (58) נתנו לגברת הזקנה שלוש נקודות, גרביניו רק איזן (33) נאינגולן (66), קנדרבה (82) ופרישיץ' (84) סידרו לאינטר ניצחון

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)
אחרי ה-1:2 הדרמטי של מילאן על רומא, גם היריבה העירוני, אינטר השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות כשהביסה את בולוניה 0:3 בחוץ במסגרת המחזור השלישי בסרייה א'. יובנטוס עדיין מושלמת עם שלושה ניצחונות בשלושה מחזורים לאחר 1:2 אצל פארמה.


פארמה – יובנטוס 3:1
שתי דקות מפתיחת המשחק, מנדז'וקיץ' כבר העלה את יובנטוס ליתרון לאחר שהגנת פארמה השאירה אותו חופשי לגמרי ברחבה. גרביניו (33) הפתיע עם שער שוויון בנגיחה נהדרת, אבל מטווידי (58) החזיר את היתרון לזברות לאחר בישול בעקב של מנדז'וקיץ'. רונאלדו עדיין לא כבש, אבל בטורינו לא מודאגים.


בולוניה – אינטר 3:0
ניצחון בכורה לאינטר בסרייה א' בעונת 2018/19. ראג'ה נאינגולן שהצטרף לקבוצה מרומא במהלך הקיץ כבש את הראשון בדקה ה-66. אנטוניו קנדרבה הכפיל (82) ואיבן פרישיץ', שבישל את השני, נעץ את המסמר האחרון (84). המפסידה אמנם הצליחה לעשות ליריבתה חיים קשים במשך למעלה משעה, אך נשברה כשספגה את הראשון ובמאזנה נקודה אחת בלבד ועושה רושם שהיא תיאבק בתחתית גם בהמשך העונה.


Vuoi rivedere tutte le foto più belle di #BolognaInter?

Eccole qui https://t.co/i69hQVbiwW#FCIMpic.twitter.com/4lCRJM86PW

— Inter (@Inter) September 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי