דיווחים באיטליה: רומא מעוניינת בזינדין זידאן

זידאן
זידאן | Gettyimages

הג'יאלארוסי מאוכזבים מפתיחת העונה הרעה וכבר מסמנים את הצרפתי כמועמד להחליף את פראנצ'סקו די אוזביו. גם אנטוניו קונטה וארסן ונגר הוזכרו כמועמדים. אוהדי הקבוצה מאשימים דווקא את המנהל המקצועי מונצ'י

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

 פתיחת העונה הרעה של רומא מתחילה לתת את אותותיה. האתר האיטלקי "קאלצ'ומרקטו" מדווח כי הג'יאלארוסי מאוכזבים מפתיחת העונה אחרי שליקטו רק ארבע נקודות מתשע אפשריות והם כבר מרוחקים חמש נקודות מיובנטוס.

בעקבות מכך, ראשי רומא שוקלים את עתידו של המאמן פראנצ'סקו די אוזביו שאיבד הרבה שחקנים ותיקים בגלל מדיניות הרכש והמכירה של המנהל הספורטיבי מונצ'י. מי שמועמד להגיע במקומו הוא זינדין זידאן. זיזו, שכאמור התפטר בקיץ האחרון מריאל מדריד, הוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד אבל נראה שכרגע הנהלת הקבוצה תומכת בז'וזה מוריניו ואין כוונה לפטרו. גם יובנטוס, בה שיחק ארבע שנים, הוזכרה כמועמדת.

ברומא יש רצון להגיע להישג משמעותי באירופה, וזידאן, שבתקופתו בברנבאו זכה בשלושה גביעי אירופה, יכול להתאים מאוד לתפקיד. לצד מועמדותו של זידאן, הוזכרו גם אנטוניו קונטה וגם ארסן ונגר שלא מאמן כיום אחרי שעזב את ארסנל.  מבחינת אוהדי הקבוצה, האשם העיקרי בפתיחת העונה העגומה של הקבוצה הוא דווקא המנהל המקצועי מונצ'י שאחראי על מדיניות הרכש.


מונצ'י. האוהדים תולים בו את האשמה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי