ברצאלי בטוח: "ברגע שרונאלדו יתחיל לכבוש, הוא לא יפסיק"

אנדראה ברצאלי
אנדראה ברצאלי | Gettyimages

הבלם מאמין שיובנטוס יכולה לזכות בכל התארים ("נבנתה הקבוצה הכי טובה שהייתה למועדון מזה שנים") ומפרגן לכריסטיאנו, למרות פתיחת עונה פושרת מבחינתו: "לאורך הקריירה הראה שהוא יודע להבקיע"

(גודל טקסט)

בלם יובנטוס אנדראה ברצאלי הגיע ליום השנה למותו של כדורגלן הקבוצה לשעבר, גאטאנו שיראה שנהרג בתאונת דרכים בפולין ב-1989 כשהיה בן 36 בלבד, והתקשורת המקומית ניצלה את הגעתו לאירוע כדי לדבר איתו גם על מצבה הנוכחי של הגברת הזקנה.

"יובה של העונה היא הקבוצה הכי טובה שהייתה למועדון מזה הרבה שנים", אמר על  מוליכת הסרייה א' בתום שלושה מחזורים, כשהיא עם תשע נקודות ומאה אחוזי הצלחה. השחקן גם דיבר על פתיחת העונה של כריסטיאנו רונאלדו שעוד לא כבש בליגה: "הבעיה שרונאלדו לא כבש עד כה היא האחרונה שצריכה להדאיג אותנו כי ברגע שיתחיל הוא גם לא יפסיק. לאורך הקריירה שלו הוא הראה שהוא יודע לכבוש ואין לנו שום ספק לגביו".

החוויה להתאמן לצד רונאלדו: "זו הנאה להתאמן לצידו כי הוא מעביר אנרגיה לכולם ורצון גדול לעבוד. הוא מוסיף משהו לחדר ההלבשה שלנו. הוא מרשים אותי בדרך בה הוא מתאמן. אנחנו אפילו מתלוצצים על זה שהוא כל כך רציני באימון אפילו בבעיטות והגבהות. הוא מאלה שלא מוכנים אף פעם להפסיד וזה אומר הרבה על האופי שלו ועל הרצון שלו להצליח. הוא גורר איתו את כל הקבוצה קדימה".


"הבעיה שרונאלדו לא כבש עד כה היא האחרונה שצריכה להדאיג אותנו" (AFP)

לגבי ליגת האלופות: "בשנים האחרונות עבדנו קשה מאוד כדי להיות באותה רמה עם הקבוצות הטובות ביותר במפעל ובארבע העונות האחרונות גם הראינו זאת למרות שהפסדנו פעמיים בגמר. עכשיו התווסף לנו שחקן שיודע לנצח את הגמרים האלה אם כי לדעתי כל אחד מאיתנו יצטרך לתת עוד משהו כדי לזכות בגביע. ליגת האלופות שונה מהמפעלים האחרים. זו לא מפעל פשוט. הוא מוכרע על ידי רגעים בודדים וכשאתה מקבל צ'אנס לכבוש במפעל הזה אתה חייב לנצל אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי