לאחר שלא הגיע לטקס: רונאלדו סופג ביקורת בספרד

כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס | AFP

הכדורגלן, שעדיין לא הבקיע במדי יובנטוס, מרגיש פגוע מיחס העיתונאים כלפיו, כך על פי "מארקה" שטוען כי למרות ש-CR7 התקשר לברך את מודריץ' על הזכייה, הוא משכונע שהפרס היה אמור להגיע אליו. ביובה לא לוחצים

(גודל טקסט)
בעיתון "מארקה" דווח היום (שבת) כי כריסטיאנו רונאלדו מרגיש פגוע ונעלב מיחס של כמה עיתונאים ספרדים, שכותבים נגדו מאז עזב את ריאל מדריד ליובנטוס ומנסים לפגוע בתדמיתו. כך פורסם בכמה כלי תקשורת בפורטוגל. העובדה שהתקשר ללוקה מודריץ' ובירך אותו על הזכייה בתואר שחקן השנה של אופ"א מראה שהוא מבין שטעה כשלא הגיע לטקס, למרות שהוא עדיין משוכנע שהפרס הגיע לו, אבל ניסה להראות שהוא עדיין ביחסים טובים עם שחקני ריאל מדריד לשעבר. בספרד חלק מהעיתונאים מתחו עליו ביקורת ארסית על כך שלא הגיע לטקס.


לפי פרסומים בפורטוגל, רונאלדו מאוכזב מהיחס אליו מהעיתונאים הספרדים שאינם סולחים לו שעזב את הבלנקוס. רונאלדו חשב שיש לו יחסים אמיתיים של ידידות עם חלק מהעיתונאים הספרדים, אבל הסתבר שהם פרגנו לו כל עוד היה במועדון. בפורטוגל נכתב שהוא מרגיש פגוע ולא מגיע לו היחס הזה אחרי שתרם הכי הרבה לזכייה של ריאל מדריד בכל התארים האפשריים מאז הגיע למועדון.


Cristiano se siente dolido https://t.co/Jj5EjBOVeh informa @JFelixDiaz

— MARCA (@marca) September 8, 2018


המקורבים לרונאלדו הבטיחו כי הוא יגיע בכל מקרה לטקס של פיפ"א שיתקיים בלונדון להענקת התואר "דה בסט" ב-24 בספטמבר. ראשי פיפ"א ובהם הנשיא ג'יאני אינפנטינו פנו לרונאלדו כדי להבטיח שיהיה בטקס גם אם יידע לפני כן שהוא לא הזוכה בו. הם מאמינים שבלי רונאלדו וליאו מסי, שאגב לא נכלל במועמדים הסופיים לזכייה, הטקס יהיה הרבה פחות נוצץ משנים קודמות, ורוצים למנוע זאת בכל מחיר.


ביובנטוס לא מתחו ביקורת על רונאלדו שלא טס למונאקו לטקס של אופ"א, מכיוון שהבינו כי הפרס שייך לעונה שלו בריאל מדריד והם לא יכולים להתערב בהחלטתו. בקבוצה טוענים שרונאלדו מקצוען מושלם ואין להם טענה נגדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי