כולם בשביל אחד: אלגרי דורש למסור לרונאלדו כדי שיבקיע

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן יובנטוס רוצה שהכוכב הפורטוגלי ימצא את הרשת לראשונה העונה והורה לשחקניו למסור כמה שיותר כדורים ל-CR7, שעד כה נשלחו לעברו 79 כדורים שהסתיימו בלא כלום

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו זכה למחמאות מכל עבר על ימיו הראשונים ביובנטוס, אבל העובדה הפשוטה היא שהפנומן הפורטוגלי עדיין לא זכה להרעיד רשת במשחק רשמי במדי הגברת הזקנה ולפי "גאזטה דלו ספורט" למאמן מסימיליאנו אלגרי יש תוכנית די ברורה ופשוטה כדי ש-CR7 יחזור למסלול כיבוש השערים.

אז מה התוכנית אתם שואים? המאמן פשוט הורה לשחקני הכנף להגביה כמה שיותר כדורים לכיוון רונאלדו, במטרה שיבקיע ובמהרה. הטקטיקה הזאת, כך לפי הידיעה בעיתון, כבר יושמה לאחרונה וכמובן שתימשך במשחקים הבאים כך שנראה יותר ויותר מסירות והגבהות לעברו של רונאלדו. ביובנטוס שילמה 117 מיליון יורו רק על העברת רונאלדו, בנוסף משלמת לו משכורת עתק של 31 מיליון יורו לעונה ובמועדון לא רוצים שהפורטוגלי ימשיך עם יובש השערים שגם עלול לגרום לכל המערכת להיכנס ללחץ – זאת למרות שכולם יודעים כי אצל רונאלדו לא חשובה הפתיחה של העונה, אלא איך הוא מסיים אותה.

עוד לפי הגאזטה, 79 מסירות והגבהות לעברו של רונאלדו נעשו במשחקי הליגה עד כה והוא קלט רק שמונה מהן ולא ניצל אחת לכדי כיבוש. אלגרי נשבע שהשיטה תימשך עד שרונאלדו יבקיע ושיתוף הפעולה שלו עם החלוצים יימשך.

בתוך כך, פאבל נדבד, סגן נשיא יובנטוס, התראיין בצ'לכיה והתייחס בין היתר לרונאלדו: "אנחנו מאושרים שקיבלנו לקבוצה שלנו שחקן מהטופ העולמי כמו רונאלדו. כמועדון ביצענו צעד קדימה וכעת אנחנו רוצים שזה יבוא לידי ביטוי בליגת האלופות. הוא שחקן שעובד על עצמו קשה מאוד. הוא מנהיג, שחקנים עוקבים אחריו מבלי שהוא אפילו יצטרך לדבר. לשחקנים הצעירים שלנו יש הזדמנות פז להתאמן לצדו, ללמוד ממנו ולהשתפר רבות. כריסטיאנו כאדם הוא בחור רגיל שאוהב לנצח ותמיד רוצה להיות הטוב ביותר בהכל, ואלו תכונות שחשובות ביותר עבור מועדון כמו יובנטוס".


כריסטיאנו רונאלדו. כולם ישחקו למען שערו הראשון וכנראה שלא האחרון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי