רונאלדו חתום על המאזן הכי גרוע ב-5 הליגות הבכירות באירופה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפנומן של יובנטוס עדיין לא מצא את הרשת למרות שבעט 23 פעמים אל עבר השער, יותר מכל שחקן אחר. קפאלו: "הוא חייב לעשות את ההבדל". פירלו: "הוא זקוק לשחקן נוסף לצידו ברחבה". יוריד את מפלס הלחץ מול ססואולו?

(גודל טקסט)
מחר (ראשון ב-16:00) כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס יחזרו לליגה האיטלקית אחרי פגרת הנבחרות במשחק בית מול ססואולו. כל הלחץ, כצפוי, יהיה על CR7 שלא הצליח להבקיע בשלושת מחזורי הפתיחה ונחוש להשתיק את המבקרים שכבר החלו לפקפק ביכולתו. ראול אלביול מנאפולי חמים את האווירה: "קשה לו בסרייה A".


רונאלדו, שלא לקח חלק במשחקים של נבחרת פורטוגל, ניצל את הזמן על מנת לנוח ולהתכונן כראוי למחזור הרביעי בליגה כשעל פי התקשורת בארץ המגף הוא להוט לכבוש ולהוריד את המפלס הלחץ. מאמן הסלסאו, פרננדו סנטוס, לא היסס ונענה לבקשתו של הפנומן שהחמיץ את המשחק החשוב מול איטליה בשל רצונו להתמקד במשחקים הקרובים של יובנטוס.


הפורטוגלי רשם עד כה 23 בעיטות שלא הניבו שער, יותר מכל שחקן אחר ב-5 הליגות הבכירות ביבשת. הבאים אחריו, לשם השוואה, הם סרחיו אגוארו (20 בעיטות ושלושה שערים) ומוחמד סלאח (19 בעיטות ושני שערים). יובנטוס מצליחה עד כה להסתדר בלעדיו ובמאזנה תשע נקודות בתום שלושה מחזורים. מתוך 23 הניסיונות רק תשבע הלכו למסגרת, 39% בלבד.


יש לציין שגם בעונה הוחלפת רונאלדו פתח באיטיות, אבל בכל התקופה שלו בריאל מדריד לא רשם יותר מארבעה משחקים רצופים ללא שער. מאמן הבלאנקוס בעבר, פאביו קאפלו, התייחס לנושא: "אני מצפה שהוא יחזור לכבוש בקרוב מאוד. עד כה זה לא קרה, אבל הוא חייב לעשות את ההבדל בעיקר בליגת האלופות. זאת הסיבה שבגללה הוא נרכש".


גם אנדראה פירלו צוטט בנושא: "אני לא חושב שכריסטיאנו אוהב לשחק כחלוץ בודד. לדעתי הוא אוהב להתחיל משחקים באגף השמאלי ומשם הוא פורץ קדימה. הוא זקוק לשחקן נוסף ברחבה ובעיניי הפרטנר המושלם עבורו הוא מריו מנדז'וקיץ'".


Cristiano Ronaldo é uma criança e eu posso provarpic.twitter.com/sm9DktwWQT

— Cristiano Ronaldo Brasil (@CR7Brasil) September 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי