שער ליגה 400 לרונאלדו בקריירה: "הייתי קצת עצבני"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הפורטגלי שכבש לראשונה במדי יובנטוס חגג צמד וציון דרך מרשים: "מחכה לליגת האלופות, הטורניר האהוב עליי". אלגרי: "שמח שהסיר את המחסום". קוסטה התנצל על היריקה ונקנס על ידי הקבוצה, צפוי לקבל הרחקה ארוכה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו הגיע אתמול (ראשון) סופית לסרייה A כששבר את הבצורת עם צמד ב-1:2 של יובנטוס על סאסואולו, עם שני שערי הליגה הראשונים שלו באיטליה. לצד הצמד, הפורטוגלי רשם תשע בעיטות לשער, שלוש מהן למסגרת, כדרר בהצלחה פעמיים, ניצח בשני קרבות אוויריים, ביצע שני נסיונות הגבהה לא מוצלחים לרחבה, מסר 24 מסירות מוצלחות (79 אחוזי דיוק). ב"גאזטה דלו ספורט" כינו את רונאלדו: "CR2" לרגל הכיבוש הכפול הראשון ונכתב: "בום בום רונאלדו". החלוץ הפורטוגלי נבחר למצטיין במשחק עם ציון 7.5 כמו חברו לנבחרת ז'ואאו קאנסלו, שהצטיין גם הוא.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ CR2! Bum bum Ronaldo, volo Juve ⚽ Si sblocca anche Higuain, ma il Milan… Così non VAR! Rabbia Torino ⏱️ Kipchoge, la maratona mai vista! L'Italvolley mette la quarta. E molto altro! pic.twitter.com/fTmiZqjGDS

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 17 בספטמבר 2018

ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב: "סוף סוף אלופים. רונאלדו מימש את הרעב שלו לכיבוש שערים עם צמד שייצב את ההובלה של יובנטוס בצמרת ועכשיו האובססיה חוזרת". בעיתון "טוטוספורט" נכתב בכותרת הראשית לצד תמונה של רונאלדו: "אני נמצא כאן – רונאלדו התפוצץ עם צמד. ניצחון רביעי רצוף ליובה והפרש של שלוש נקודות על נאפולי".


הפורטוגלי כאמור כבש אחרי בצורת של 320 דקות מתחילת העונה, אבל מעניין לציין שבפרמיירליג עם מנצ'סטר יונייטד זה לקח לו יותר – 476 דקות ובליגת האלופות הכי הרבה – 2025 דקות. בנוסף, הצמד כלל גם את השער ה-400 שלו בקריירה בליגות השונות. (3 בפורטוגל, 84 בפרמיירליג, 311 בלה ליגה ושניים בסרייה A).


Tiempo que tardó C.Ronaldo en marcar gol en
Primera Liga: 54', vs Moreirense
Premier League: 476', vs Portsmouth
La Liga: 35', vs Deportivo
Serie A: 320', vs Sassuolo
Champions: 2.025', vs Roma

— ProFootballDB (@ProFootballDB) 16 בספטמבר 2018

מסימיליאנו אלגרי אמר אחרי המשחק על רונאלדו: "מספיק לראות את שלושת המשחקים הקודמים כדי להבין כמה רונאלדו כבר היה קרוב קודם לכן לכבוש שער. גם היום, הוא היה קצת נמהר מדי ולחץ קצת יותר מדי כדי לכבוש, אך אני שמח שהכדור קפץ לקורה וישירות לרגליו. זה פקץ את המחסום הזה".


FT – @Cristiano's brace gives us all three points at the Stadium! ⚽️⚽️⚪️⚫️#FinoAllaFine#ForzaJuve#JuveSassuolopic.twitter.com/EdfuoqwM5u

— JuventusFC (@juventusfcen) 16 בספטמבר 2018

רונאלדו עצמו אמר ל"סקיי ספורט" אחרי הצמד: "אני שמח על הניצחון. סאסאולו הגנו מצויין, אבל נתנו תצוגה טובה והיינו ראויים לנצח. מאוד רציתי לכבוש ואני שמח שמצאתי את הרשת. כמובן שהייתי קצת מתוח מזה שלא הבקעתי למרות כל הציפיות אחרי המעבר מריאל מדריד, אבל חבריי לקבוצה עודדו אותי ואני רוצה להודות להם על כך. היו לי כמה החמצות בסיום, אבל זה הכדורגל והכי חשוב שניצחנו. עכשיו אני מחכה לליגת האלופות שזה הטורניר האהוב עליי. יובה קבוצה מאוד חזקה, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להצליח במפעל וצריכים להתרכז בלהיות הכי טובים".


הפרשה המכוערת במשחק הייתה היריקה של דוגאלס קוסטה על פיו של פדריקו די פרנצ'סקו בדקה ה-93 בעקבותיה הורחק בכרטיס אדום. כעת צופים ביובנטוס שהוא יורחק ליותר משלושה משחקים והקבוצה קנסה אותו. הוא פרסם הודעת התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו וכתב בין היתר: "ברצוני להתנצל בפני אוהדי יובנטוס על התגובה שלי במהלך המשחק היום. להתנצל בפני חבריי לקבוצה, שתמיד עומדים לצדי, בזמנים הטובים והרעים. זו הייתה תקרית מכוערת, ואני מודע לכך, ומתנצל בפני כולם. ההתנהגות הזו רחוקה עולם ומלואו ממה שהראיתי לאורך קריירה שלמה". אלגרי אמר על כך: "אולי הוא היה עצבני על עבירה שנעשתה עליו קודם לכן, אך זה לא משנה מבחינתי, מכיוון שהתנהגות שכזו פשוט לא יכולה לקרות ביובנטוס. אם יש דבר שעלינו להימנע ממנו בכל מצב הוא היגררות לפרובוקציות. אנחנו נגיב בהתאם לחומרת המצב ונגיב בהתאם".


נקודה חיובית נוספת מבחינת יובנטוס הייתה שפאולו דיבאלה השלים בפעם השנייה העונה 90 דקות בתפקיד חדש. אלגרי אמר על כך: "לא אמרתי שפאולו לא ישחק. זו לא הייתה הפתעה. החלטתי על הצבתו בהרכב כבר אתמול. זו פעם ראשונה שהוא שיחק במערך ובשיטה בה שיחקנו היום, והוא שיחק היטב. באופן טבעי, המגנים אמורים לספק יותר עזרה להתקפה ולכן פאולו קצת נתקע לעיתים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gostaria de pedir desculpas a todos os torcedores da Juventus por essa minha reação equivocada no jogo de hoje. Peço também desculpas aos meus companheiros de time, que estão sempre comigo nos momentos bons e ruins. Errei feio, tenho consciência e venho me desculpar com todos por isso. Deixo claro que essa atitude isolada não condiz com o que sempre mostrei em minha carreira. Douglas Costa Vorrei scusarmi con tutti i fan della Juventus per questa reazione fuorviante nel gioco di oggi. Mi scuso anche con i miei compagni di squadra, che sono sempre con me nei momenti belli e cattivi. Ero brutto, ne sono consapevole e mi scuso con tutti per questo. Metto in chiaro che questo atteggiamento isolato non corrisponde a quello che ho sempre dimostrato nella mia carriera. Douglas Costa @juventus

A post shared by ⚡️DC11⚡️ (@douglascosta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי