שער דרמטי של רונאלדו העניק ליובנטוס ניצחון על פרוזינונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

האלופה התקשתה אצל העולה החדשה, עד שהפורטוגלי (82) כבש שער שלישי בשני משחקים וברנרדסקי קבע 0:2 שניות לסיום. רומא נכנעה 2:0 בבולוניה ונותרה עם חמש נקודות, 1:3 לנאפולי בטורינו ורק 2:2 למילאן מול אטאלנטה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בסרייה A נמשך היום (ראשון) והסתיים בדרמה גדולה במגרשה של העולה החדשה פרוזינונה, שהחזיקה מעמד במשך 82 דקות ובסופו של דבר ספגה מרגלי כריסטיאנו רונאלדו ובתוספת הזמן ממתפרצת של ברנרדסקי כדי לרדת מנוצחת מול האלופה יובנטוס, הבלתי מנוצחת לעת עתה.

עוד קודם לכן, נאפולי של קרלו אנצ'לוטי ניצחה 1:3 בטורינו ושמרה על מרחק שלוש הפרש מהגברת הזקנה. לעומת זאת, רומא של מונצ'י ואוסביו די פרנצ'סקו ממשיכה בהתרסקות והיום נכנעה 2:0 בבולוניה. מילאן שניצחה ביום חמישי בליגה האירופית הייתה קרובה גם לניצחון שני העונה במסגרת ליגה כשאירחה את אטאלנטה, אך ספגה בדקה ה-90 וסיימה רק -2:2.

פרוזינונה – יובנטוס 2:0
הערב כמעט הייתה הפעם הראשונה שיובנטוס איבדה נקודות בעונת 2018/19, וזה קרה לה דווקא מול העולה החדשה פרוזינונה, שהצליחה באצטדיונה הקטן לשמור על שער נקי במשך 82 דקות, אבל אז הגיע כריסטיאנו רונאלדו – שער שלישי ל-CR7 בשני מחזורים, המחליף פדריקו ברנרדסקי הכפיל במתפרצת בדקה ה-94 ובסופו של דבר ניצחון יקר לאלופה ששומרת על פער שלוש נקודות מנאפולי.

המאמן מסימיליאנו אלגרי החזיר להרכב את פאולו דיבאלה לצד מריו מנדז'וקיץ' וכמובן כריסטיאנו רונאלדו, אבל השלישייה הקטלנית לא השכילה להכניע את מרקו ספורטיילו בשער המארחת עד שהלחץ כבר היה כבד וגדול מדי עבור היריבה הצנועה, ובעיטה של פיאניץ' שינתה כיוון ונחתה אצל הפורטוגלי שמקרוב בעט לפינה ופנימה. בדקה ה-94, בניסיונות אחרונים של המארחת לעשות סנסציה למרות הכל, המחליף פדריקו ברנרדסקי קבע 0:2 בסיום.


רונאלדו מתקשה מול פרוזינונה. בסוף זה נכנס (Gettyimages)

פרוזינונה ספגה רק במחזור שעבר חמישייה מפיורנטינה, פתחה את העונה עם 4:0 לאטאלנטה ובין לבין נכנעה 1:0 ללאציו וסחטה 0:0 ביתי מבולוניה, אבל היא נהנתה מיום נפלא של שוערה ומהמון מזל ועשרות החמצות של CR7 וחבריו עד שזה הסתיים מבחינתה בהפסד דרמטי. יובנטוס כאמור עם מאזן מושלם, 15 נקודות אחרי חמישה מחזורים.


עדיין מושלמים. CR7 חוגג (AFP)

מילאן – אטאלנטה 2:2
מילאן פתחה את העונה בצורה מגומגמת ומאוד קיוותה להשיג ניצחון שני העונה בליגה כשאירחה בסן סירו את אטאלנטה. גונסאלו היגוואין שכבש במשחק האחרון בליגה האירופית מול דודלאנז', העלה את הרוסונרי ליתרון מוקדם כבר בדקה השנייה אחרי בישול של סוסו. בדקה ה-54 כוכבה הארגנטינאי אטאלנטה, אלחנדרו גומס השווה את התוצאה, אך שבע דקות לאחר מכן היתרון חזר אל המארחים אחרי בישול נוסף של סוסו שהעביר כדור רוחב אל ג'אקומו בונבנטורה. בדקה ה-90 אמיליאנו ריגוני ניצל את חוסר הריכוז של הגנת מילאן, כבש מול שער חשוף והביא נקודה לקבוצתו. מילאן צברה העונה חמש נקודות בלבד והיא נמצאת במקום ה-13.

טורינו – נאפולי 3:1
אחרי שסיימה רק ב-0:0 מול הכוכב האדום בלגרד בחוץ בליגת האלופות, קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי שבה למסלול הניצחונות ועשתה זאת בפעם השנייה ברציפות בליגה בזכות ניצחון בטורינו. המארחת, במאזנה רק חמש נקודות אחרי חמישה מחזורים לאור ניצחון יחיד על ספאל ותוצאות תיקו בחוץ מול אינטר ואודינזה, נכנעה ללורנצו אינסינייה כבר בדקה הרביעית ובדקה ה-20 נאפולי כבר עלתה ליתרון כפול משער של סימונה ורדי. אנדראה בלוטי רק צימק זמנית בפנדל בדקה ה-51, אבל איניסיינייה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק כעבור שמונה דקות. לנאפולי כעת 12 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה יובנטוס.


אינסינייה. גיבור הניצחון בטורינו (AFP)


בולוניה – רומא 0:2
ההתרסקות של הג'אלורוסי נמשכת. אחרי ה-3:0 לריאל מדריד בליגת האלופות באמצע השבוע, שתי תוצאות תיקו בביתה ובין לבין הפסד למילאן, הערב שחקניו של די פרנצ'סקו נכנעו לבולוניה – שהשיגה ניצחון ראשון העונה – ונותרו עם חמש נקודות בלבד מחמישה מחזורים. פדריקו מתיאלו (36) כבש ראשון, פדריקו סנטאנדר (59) הכפיל ופיליפו אינזאגי חוגג לראשונה העונה ומעלה את מאזן קבוצתו לארבע נקודות, מה שמחלץ אותם מהקו האדום. רומא והמנהל המקצועי מונצ'י לעומת זאת כבר בעיצומו של משבר של ממש, שישה ימים בלבד לפני הדרבי הגדול מול לאציו.


בולוניה חוגגת ניצחון בכורה העונה (Gettyimages)


לאציו – גנואה 1:4

בעוד המשבר ברומא הולך ומחריף, היריבה העירונית לאציו עם ניצחון שלישי ברציפות אחרי פתיחה מקרטעת לעונה. פליפה קאיסדו בדקה השביעית, צ'ירו אימובילה בדקות ה-23 וה-89 וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' בדקה ה-53 כבשו, קרישטוף פיאטק רק צימק זמנית בדקה ה-46.

תוצאה נוספת: קייבו – אודינזה 2:0 (רודריגו דה פול 75, קווין לזאניה 90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי