מוכנות למשחק העונה: ניצחונות קלים ליובנטוס ולנאפולי

פאולו דיבאלהg
פאולו דיבאלהg | Gettyimages

המחזור השישי באיטליה: האלופה גברה על בולוניה 0:2 והיא תגיע לקרב מול סגניתה, שהביסה את פארמה 0:3, ביתרון של שלוש נקודות. רומא דרסה את פרוזינונה 0:4, לאציו השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות

קבוצות: נאפולי לאציו
(גודל טקסט)
אחרי שאינטר גברה אמש (שלישי) 1:2 על פיורנטינה בסן סירו, המחזור השישי בליגה הבכירה באיטליה נמשך הערב עם שבעה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם נאפולי ניצחה בחוץ את אודינזה 1:2 ונדבקה לצמרת הגבוהה. מאוחר יותר, יובנטוס גברה על בולוניה 0:2 ונאפולי הביסה את פארמה 0:3 ושתיהן מוכנות למשחק העונה ביניהן שייערך ביום שבת. רומא, שהגיעה למשחק הבית באולימפיקו אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, יכולה לנשום לרווחה אחרי 0:4 קליל על פרוזינונה החלשה.


 

יובנטוס – בולוניה 0:2

האלופה נותרה מושלמת בתום שישה מחזורים והיא תגיע למשחק מול נאפולי ביום שבת מהמקום הראשון עם שלוש נקודות יותר מיריבתה הגדולה. בדקה ה-11 פאולו דיבאלה בעט מהאוויר את הראשון וחמש דקות לאחר מכן מוטידי, שהיה מעורב בכיבוש השער הראשון, הכפיל עם בעיטה אדירה מזווית לא קשה. כריסטיאנו רונאלדו לא מצא את הרשת והשלים 90 דקות.

נאפולי – פארמה 0:3

החבורה של אנצ'לוטי סימנה וי לפני המפגש החשוב מול יובנטוס בשבת. פארמה, שהגיעה למשחק החוץ הקשה עם שני ניצחונות רצופים, לא הצליחה להוות יריבה ונוצחה בקלות רבה. לורנצו איניסינייה כבש את הראשון (4) והוסיף בישול לארקדיוש מיליק (47) שסיים בבעיטה נפלאה לרשת. חמש דקות לסיום החלוץ הפולני השלים צמד כשהבקיע בקלות מתוך הרחבה.

 

Partita finita❗
#NapoliParma 3-0
@SerieA
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/cjKPT41B0f

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 26 בספטמבר 2018

 
 

רומא – פרוזינונה 0:4

אחרי תקופה לא פשוטה שכללה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, הקבוצה מבירת איטליה אספה שלוש נקודות והורידה את מפלסהלחץ. ג'נגיז אונדר פתח את החגיגה בדקה השנייה, חאבייר פסטורה הכפיל עם שער בעקב (28), סטפן אל שעראווי כבש את השלישי (35) ואלכסנדר קולארוב (87) נעץ את המסמר האחרון בארון של היריבה החלשה.


 

לאציו – אודינזה 1:2
אחרי שפתחה את הליגה עם שני הפסדים רצופים לנאפולי וליובנטוס, הקבוצה מבירת איטליה כבר עם ארבעה ניצחונות בזה אחר זה. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-61 לאחר שפרנצ'סקו אצ'רבי הגיע ראשון לריבאונד ודחק מקרוב. חמש דקות עברו וחואקין קוראה הכפיל בבעיטה נהדרת מזווית קשה. בדקה ה-80 אודינזה צימקה ממספרת נהדרת של בראם נויטינק, אך זה לא הספיק לה והיא כאמור נוצחה בביתה ונותרה עם שמונה נקודות. לאציו, מנגד, נכנסה לקצב והיא כבר עם 12 נקודות מתוך 18 אפשריות. 


 

תוצאות נוספות

גנואה – קייבו 0:2

אטאלנטה – טורינו 0:0

קליארי – סמפדוריה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי