מילאן מעדה מול אמפולי, ססואולו התבססה במקום השלישי

פרנצ'סקו קאפוטו
פרנצ'סקו קאפוטו | Gettyimages

המחזור השישי בליגה האיטלקית ננעל עם שני משחקים: הרוסונרי סיימו ב-1:1 מאכזב בחוץ ונותרו עם ניצחון בודד מפתיחת העונה. הקבוצה של רוברטו דה זרבי ממשיכה להפתיע, הפעם עם 0:2 חלק על ספאל

(גודל טקסט)
המחזור השישי בסרייה א' ננעל הערב (חמישי) עם שני המפגשים האחרונים. במשחק המוקדם ססואולו המפתיעה גברה על ספאל 0:2 והתבססה במקום השלישי ומאוחר יותר הייתה זו מילאן ששוב מעדה, הפעם עם תיקו שלישי ברציפות, 1:1 בחוץ מול אמפולי.


אמפולי – מילאן 1:1

שלוש תוצאות תיקו רצופות, זה המאזן העלוב של מילאן, שניצחה רק פעם אחת העונה בליגה האיטלקית. אמפולי, מנגד, כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא מסובכת בחלק התחתון, אך יכולה להיות מרוצה מכך שחילצה נקודה לאחר שנקלעה לפיגור מוקדם. הרוסונרי, להם משחק חסר ביד, טיפסו למקום ה-14 בטבלה עם שש נקודות מתוך 15 אפשריות – שתיים בלבד מעל הקו האדום. אמפולי ניצבת שני מקומות מתחת, עם נקודה אחת פחות.



השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-10. הגנת אמפולי הרחיקה היישר לרגליו של לוקאס ביגליה, ששלח ברגל שמאל החלשה בעיטה אדירה, שפגעה בלאונרדו קאפצי וחדרה לרשת. המארחת לא הרימה ידיים ו-19 דקות לסיום המשחק היא באה לשכרה עם פנדל מדויק של פרנצ'סקו קאפוטו שקבע חלוקת נקודות והרתיח את ג'נארו גאטוסו שנראה טרוד מתמיד על הקווים.



סידר לקבוצתו שער שלא הספיק. ביגליה (Gettyimages)


ססואולו – ספאל 0:2
שתי הקבוצות המפתיעות של הליגה נפגשו באצטדיון מפאיי בידיעה שהמנצחת במשחק עשויה להתברג בצמרת הגבוהה. אחרי שעה של כדורגל, שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, קלאוד אדג'פונג, כבש את שערו הראשון העונה לזכות ובדקה ה-90 אלסנדרו מאטרי הכפיל את היתרון והבטיח לקבוצה הביתית ניצחון רביעי העונה שהעלה אותה אל המקום השלישי, במרחק של חמש נקודות בלבד מיובנטוס המוליכה.



אדג'פונג בטירוף אחרי השער הראשון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי