יובנטוס עדיין מושלמת אחרי 1:3 על נאפולי במשחק העונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

רונאלדו אמנם לא מצא את הרשת, אך מסר שני אסיסטים ואלופת איטליה רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1930. רומא כבר עם שני ניצחונות רצופים אחרי 1:3 על לאציו בדרבי. אינטר ניצחה 0:2 את קליארי

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בסרייה א' סיפק הערב (שבת) עם שלושה מפגשים מרתקים. במשחק המוקדם, רומא גברה על לאציו 1:3 בדרבי הלוהט של עיר הבירה. במשחק המרכזי, שהפגיש את יובנטוס ונאפולי, האלופה גברה על סגניתה 1:3 ושמרה על מאזן מושלם – פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1930. במפגש האחרון של הערב, אינטר השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות אחרי 0:2 על קליארי.


 

אינטר – קליארי 0:2
קבוצתו של לוצ'יאנו ספאלטי השיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות בכל המסגרות ועלתה אל המקום הרביעי בטבלה. לאוטארו מרטינס הצעיר העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-12 ובדקת הסיום, מתיאו פוליטנו הכפיל את התוצאה מביעטת וולה מרהיבה. הנראוזורי יפגשו השבוע את פ.ס.וו איינדהובן במחזור השני של ליגת האלופות וביום ראשון הבא הם יתארחו אצל ספאל בליגה.


94' – FISCHIO FINALE! Terza vittoria in una settimana per i nerazzurri che si portano a quota 13 punti in classifica! #InterCagliari 2⃣-0⃣ #ForzaInterpic.twitter.com/ybSP68EeLO

— Inter (@Inter) September 29, 2018


יובנטוס – נאפולי 1:3

כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא מצא את הרשת במשחק העונה, אך בישל פעמיים ואלופת איטליה עם שבעה ניצחונות רצופים – פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1930. המשחק נפתח עם שער של נאפולי, שעלתה לתירון בדקה ה-10 בתום מהלך נאה שהסתיים בשער של דריס מרטנס. יובנטוס ענתה עם בישול של רונאלדו, שסידר למריו מנדז'וקיץ' נגיחה קלה (26).


ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הפורטוגלי הגיע להזדמנות טובה, אך אוספינה הדף את הבעיטה שלו והחלוץ הקרואטי היה במקום והשלים צמד. אם לא די במהפך, נאפולי נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-58 לאחר שמריו רוי ספג כרטיס צהוב שני והורחק. 12 דקות לסיום משחק העונה הראשון באיטליה הוכרע. כדור קרן מצא את רונאלדו, שהוריד בנגיחה ולאונרדו בונוצ'י נעץ את השלישי ברשת. בתום שבעה מחזורים, הביאנקונרי כבר עם שש נקודות יותר מהמפסידה.



That goalscoring feeling ⚽️#JuveNapoli ⚪️⚫️ #ForzaJuvepic.twitter.com/g1y7thw46E

— JuventusFC (@juventusfcen) 29 בספטמבר 2018

 

רומא – לאציו 1:3
אחרי פתיחת עונה רעה ודיבורים רבים על מעמדו של אוזביו די פרנצ'סקו, רומא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה. לאציו, מנגד, הגיעה לדרבי באולימפיקו עם ארבעה ניצחונות רצופים, אך מעדה דווקא מול היריבה הגדולה. בעקבות הניצחון רומא העלתה את מאזנה ל-11 נקודות מתוך 21 וטיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה. המפסידה, גם היא באופן זמני, נותרה רביעית עם נקודה אחת יותר.


השער הראשון הגיע שניות לפני השריקה להפסקה. הגנת לאציו לא הצליחה להרחיק כדור פשוט ופלגריני, שנכנס שמונה דקות קודם לכן במקום פסטורה שנפגע, שלח את הכדור לרשת בעקב והטריף את הקהל הביתי שסיפק מופע עידוד מרשים לאורך כל 90 הדקות.


בדקה ה-67 האורחת חזרה למשחק מרגליו של צ'ירו אימובילה, שניצל טעות בהגנת רומא, שלח בעיטה חדה לפינה ונעץ את הרביעי שלו העונה. לאציו לא הספיקה לחגוג ואלכסנדר קולארוב (71) כבש לזכות המארחת בכדור חופשי מדויק מ-19 מטרים. ארבע דקות לסיום פדריקו פאסיו נעץ את המסמר האחרון ונתן את האות לחגיגות הגדולות.





אוהדי שתי הקבוצות סיפקו אווירה מחשמלת באולימפיקו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי