אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות: 1:4 למילאן אצל ססואולו

פרנק קסיי, סוסו, הקאן צ'להאנולו
פרנק קסיי, סוסו, הקאן צ'להאנולו | Gettyimages

הרוסונרי יצאו מהמשבר עם הופעה מרשימה. קסי (39), סוסו (50ו-94) וקסטייחו (60) הבקיעו. 0:2 לפיורנטינה על אטאלנטה, גם פארמה, גנואה ובולוניה ניצחו

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בסרייה א' נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד מילאן חזרה לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופוץ עם 1:4 גדול בחוץ על ססואולו. מוקדם יותר הערב פיורנטינה ניצחה את אטאלנטה 0:2, פארמה גברה על אמפולי 0:1, גנואה השיגה 1:2 אצל פרוזינונה ובולוניה סיימה ב-1:2 בבית מול אודינזה.



ססואולו – מילאן 4:1
אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופים, מילאן שבה לנצח כשהביסה את ססואולו 1:4 בחות ועלתה למקום העשירי בליגה. פרנק קסי כבש ראשון לזכות הרוסונרי (39) והאורחים הכפילו את היתרון בדקה ה-50 כשסוסו הפציץ לחיבורים מחוץ לרחבה. אחרי שעה של כדורגל, שחקן ספרדי נוסף הצטרף לחגיגה, הרכש מויאריאל סאמו קסטייחו רשם את שערו הראשון בליגה שכבש גם הוא מחוץ לרחבה. בדקה ה-90 סוסו נעץ את המסמר האחרון ורשם צמד מכדור חופשי. פיליפ דוריצ'יץ' רק צימק לססואולו (68)



סאמו קסטייחו כוכבש לראשונה בסרייה א' (Gettyimages)


פיורנטינה – אטאלנטה 0:2
אחרי ההפסד 2:1 מול אינטר במחזור אמצע השבוע, קבוצתו של סטפנו פיולי חזרה לנצח. ג'ורדן ורטוט (63) העלה את המארחים ליתרון מהנקודה הלבנה ובדקה ה-90 כריסטיאנו ביראגי הוסיף שער מרהיב מכדור חופשי שהבטיח לקבוצה מסיציליה ניצחון הרביעי העונה. במחזור הבא פיורנטינה תשחק מול לאציו בסטאדיו אולימפיקו.


פארמה – אמפולי 0:1
הצלבנים רושמים את ניצחונם השלישי העונה, משער של השחקן הכי לוהט בקבוצה, ג'רביניו. החלוץ הנהדר מחוף השנהב, שכבש גם בשבוע שעבר עם סלאלום נהדר ב-0:2 על קילארי, העלה את קבוצתו ליתרון בבעיטה מזווית קשה מכדור עומק של אנטוניו ברילה בדקה ה-33. הוא הוחלף בדקה ה-50, אך קבוצתו הצליחה לשמור על היתרון ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. אמפולי נותרה עם חמש נקודות בלבד והיא עדיין מתחת לקו האדום.



ג'רביניו. הכוכב מחוף השנהב (gettyimages) 


פרוזינונה – גנואה 2:1
אחרי שבעה מחזורים, העולה החדשה כבשה את שער הליגה הראשון העונה מפנדל של קאמליו צ'יאנו בדקה ה-41, אך זה לא עזר לפרוזינונה שספגה שני שערים מוהירים של קשישטוף פיונטק (33 ו-36) שנמצא בראש טבלת הכיבושים של חמש הליגות הבכירות עם שמונה כיבושים.


⏱ RISULTATO FINALE#FrosinoneGenoa 1️⃣-2️⃣

#SerieATimpic.twitter.com/BQ3uDgXVm7

— Genoa CFC (@GenoaCFC) September 30, 2018


בולוניה – אודינזה 1:2
ה"רוסובלו" השיגו ניצחון שני העונה שהעלה אותם מעל הקו האדום, אחרי שחזרו מפיגור וקבעו מהפך. ה"זברטות" עלו אומנם ראשונים ליתרון כשבדקה ה-32 כדור עומק נהדר של רודריגו דה פול הגיע לאיגנסיו פוסטו שקבע 0:1, אך עשר דקות לאחר מכן המארחת השוותה מפצצה של פדריקו סנטאנדר מחוץ לרחבה.


שתי הקבוצות לא הרבו להגיע להזדמנויות ונראה היה שייפרדו בחלוקת נקודות, אך בדקה ה-82 פדריקו מאטיילו שלח כדור רוחב לריקרדו אורסוליני, שבעט אותו בנגיעה לרשת של סימונה סקופט, וקבע 1:2 ומהפך יקר ששווה שלוש נקודות יקרות.

Finisce al Dall'Ara! Il Bologna conquista la vittoria e si allontana dal fondo della classifica!

Bologna 2️⃣ – 1️⃣ Udinese#BolognaUdinese#SerieATIMpic.twitter.com/V8bXVcN8lP

— Lega Serie A (@SerieA) September 30, 2018



תוצאה נוספת
קייבו – טוריניו 1:0
לטורינו: סימונה זאזה (88)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי