עורכי הדין של המתלוננת נגד רונאלדו: "היא שקלה להתאבד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

"למה היא החליטה להתלונן עכשיו, תשע שנים לאחר האירוע? כי קמפיין #MeToo והנשים שסבבו אותה עודדו אותה לומר את האמת"

(גודל טקסט)

קתרין מאיורגה, שהתלוננה נגד כריסטיאנו רונאלדו על כך שאנס אותה, שקלה להתאבד בעקבות האירוע. כך טענו עורכי דינה במסיבת עיתונאים שכינסו הלילה בלאס וגאס. עו"ד לסלי סטובל טען כי הלקוחה שלו סבלה מנזק מנטלי ורגשי בעקבות מה שקרה לה, וכי 8-9 השנים האחרונות היו קשות מאוד מבחינתה. רונאלדו פרסם אתמול הודעה ברשתות לפיה הוא חף מפשע ומחכה כי תוצאות החקירה יוכיחו זאת.

מאיורגה טענה שרונאלדו תקף אותה מינית בלאס וגאס ב-2009, בימים בהם פורסם שהוא עוזב את מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. עורך הדין אמר שהמתלוננת נבדקה ונמצא שהיא סובלת ממחלת דיכאון, עם נטייה להתבודדות והתקפי חרדה בכל יציאה מהבית. ולדברי עורך הדין, מאיורגה נמצאת בטיפול נפשי ומאמינה שתצא מהמשבר המתמשך. מצבה מיוחס, לדבריו, לניסיון האונס לכאורה.

עו"ד לאריסה דרובישאר, שגם היא מייצגת את מאיורגה,  אמרה כי כאשר הלקוחה פנתה למשרד עורכי הדין שלהם "היא נראתה פגיעה מאוד". עורך הדין סטובל טען כי מרשתו עמדה לקבל תואר בעיתונות ועסקה בהוראה לפני האירוע. לשאלה למה היא לא נמצאת במסיבת העיתונאים נאמר לכתבים: "היא החליטה לא לשוחח עם התקשורת בגלל מצבה הנפשי".

עו"ד סטובל נשאל גם למה מאיורגה בת ה-34 חיכתה עד עכשיו, שהרי האונס לכאורה אירע לפני כמעט תשע שנים – וענה: "הקמפיין של #MeToo בו נשים רבות החליטו לספר על מקרים שהיו להם והנשים שסבבו אותה – כל אלו עודדו אותה לומר את האמת". עורך הדין טען כי יפרסם בקרוב מסמכים שמוכיחים לטענתו שרונאלדו הודה בפני עורכי הדין שלו שהבחורה אמרה לו "לא" ו"תפסיק". ב-2010 מאיורגה קיבלה 287 אלף דולר דמי שתיקה מרונאלדו. המסמכים שעליהם מדבר עו"ד סטובל קשורים ככל הנראה לעיסקה ההיא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי