סוכנו של זלאטן איברהימוביץ': "מוכנים לדבר עם מילאן"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

לאחרונה פורסמו באיטליה דיווחים על רצונם של הרוסונרי להשיב את הענק השבדי, כעת מינו ראיולה מבהיר: "יש על מה לדבר, סוף סוף אנשים נורמלים מנהלים את המועדון"

(גודל טקסט)

השבוע חגג זלאטן איברהימוביץ' את יום הולדתו ה-37 ובאותו יום חשפה התקשורת האיטלקית שבקיץ האחרון ניסתה מילאן להחזירו לקדנציה שנייה, שש שנים אחרי שעזב לטובת פאריס סן ז'רמן, אולם נדחתה על ידי קבוצתו הנוכחית לוס אנג'לס גלאקסי, בשורותיה חתום עד דצמבר 2019.

הבוקר (שבת) דיבר סוכנו של השבדי, מינו ראיולה, שהבהיר כי חזרה לסן סירו בהחלט נמצאת על הפרק. "יש על מה לדבר עם מילאן. סוף סוף אנשים נורמלים מנהלים אותה", הצהיר. ראיולה, שהוא גם הסוכן של שוער ג'יאנלואיג'י דונארומה ושל הקשר ג'יאקומו בונבנטורה, שניהם במילאן כמובן, דאג שהאופציה תישאר באוויר כנראה לאור האפשרות שבסוף נובמבר או לפני כן תסתיים עבורו העונה בארצות הברית, אם הקבוצה שלו לא תעפיל לפלייאוף.

בראיון ל"ראי ספורט" האיטלקי אמר: "אנחנו מוכנים לדבר. שוחחנו בעבר עם המועדון, אבל לא עם הבעלים הנוכחי. עכשיו יש שם אנשים נורמליים שמנהלים את מילאן והבעלים הם כאלה שאפשר לסמוך עליהם. לפני כן מבחינתי המועדון הזה לא היה קיים". לראיולה היה סכסוך עם המנהל הספורטיבי של הקבוצה לשעבר, מאסימיליאנו מיראבלי שעזב כשהקבוצה עברה לחברה האמריקאית "חברת אליוט" שהיא למעשה חברה להשקעות פיננסיות והלוואות, אבל החליטה לנהל את מילאן אחרי שהכספים שהעבירה לבעלים הסיני הקודם לא הוחזרו והקבוצה הועברה אליה. אליוט החליטה על פרויקט של שלוש שנים לניהול הקבוצה.


ישוב לסן סירו לפני הפרישה? איברהימוביץ' (האתר הרשמי של לוס אנג'לס גלאקסי)

הסוכן עם הפה הגדול הוסיף: "אני לא פותח את הדלת ולא סוגר אותה. אני רק יכול להגיד שלאיברהימוביץ' יש יחסים מעולים עם המנהל הספורטיבי החדש לאונרדו. איברה אף פעם לא ביקש ערבויות מאף קבוצה כי הוא יודע שזה תלוי ביכולתו, אבל הוא ירצה לדעת באיזה תנאים קבוצה רוצה להחתים אותו". איברה כבש כבר 20 שערי ליגה בגאלקסי ומדורג שני בטבלת מלך השערים. החלוץ השבדי כבש 56 שערים ב-85 משחקים לרוסונרי בעידן הקודם בין 2010 עד 2012 וזכה איתם באליפות איטליה. על האפשרות שיעבור למילאן אמר: "אלה רק שמועות. כל העולם רוצה אותי וזה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי