בצל פרשת האונס: שער לרונאלדו ב-0:2 של יובה על אודינזה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הגברת הזקנה שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון הליגה השמיני העונה ופתחה פער זמני של שמונה דקות מנאפולי השנייה, הפנומן כבש את שערו הרביעי העונה (37) ויקווה למעט נחת נוכח הפרשה. קודם לכן, בנטנקור הבקיע (33)

קבוצות: אודינזה רומא
(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה האיטלקית נמשך הערב עם ניצחון החוץ של יובנטוס ששמרה על מאזן מושלם בליגה עם 0:2 על אודינזה ושער הניצחון של רונאלדו. בנוסף, טורינו גברה אמש (שישי) 2:3 על פרוזינונה, וקליארי גברה מוקדם יותר בבית על בולוניה.


אודינזה – יובנטוס 2:0
עם כל הכבוד למאזן המושלם של יובנטוס והמירוץ לאליפות השמינית ברצף של הגברת הזקנה, עיקר תשומת הלב הערב בניצחון של האלופה 0:2 על אודינזה, הייתה איך לא, על כוכבה החדש של הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו, בצל החשדות נגדו על פרשת האונס המדוברת.


הפורטוגלי, כהרגלו בקודש, ידע לשים את הצרות מחוץ למגרש בצד והמשיך להציג יכולת טובה בליגה. אחרי שרשם שני בישולים במשחק העונה נגד נאפולי בשבוע שעבר, הפורטוגלי מצא את הרשת הפעם בדקה ה-37 עם פצצה לשער מתוך הרחבה מבישול יפה של מריו מנדז'וקיץ'.


ארבע דקות לפני כן, היה זה רודריגו בנטנקור הצעיר שעלה יפה ונגח פנימה מהרמה של ז'ואאו קנסלו. עד לסיום, יובנטוס הגיעה למספר מצבים קורצים אך לא השכילה להגדיל את היתרון. רונאלדו וודאי יכול להרגיש מעט נחת עם שער הליגה הרביעי שלו העונה ויתפנה להתעסק בענייניו הפחות נעימים מחוץ למגרש בפרשת החשדות נגדו.



רונאלדו עם החגיגה המפורסמת (gettyimages)


אמפולי – רומא 2:0
הקבוצה מבירת איטליה נמצאת בתקופה נהדרת. אחרי ה-0:5 החד משמעי על פלזן בליגת האלופות בשבוע שעבר, רומא השלימה ניצחון רביעי ברציפות עם מאזן שערים של 1:14. סטיבן אנזנוזי התכבד לפתוח את החגיגה בדקה ה-36 על חשבון אמפולי החלשה, שגם פספסה הזדמנות להשוות בדקה ה-58 כשפרנצ'סקו קאפוטו החמית פנדל. תצוגת הגנה נוראית איפשרה לאדין דז'קו (85) לקבל את הכדור מאל שעראווי ולהבקיע בקלות את השני, ורומא השיגה שלוש נקודות שהעלו אותה למקום השלישי בטבלה. אמפולי, לעומת זאת, נמצאת מתחת לקו האדום וזהו המשחק השמיני שלה ללא ניצחון בכל המסגרות.


קליארי – בולוניה 0:2 

קרב התחתית הסתיים בניצחון המארחת הודות לשערים של של ז'ואאו פדרו (22) ולאונרדו פאבלוטי (69). בעקבות הניצחון קליארי קטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והעלתה את מאזנה לתשע נקודות מתוך 24 אפשריות. המפסידה נותרה עם שבע נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי