צמד להיגוואין ב-1:3 של מילאן על קייבו, 0:1 ללאציו על פיורנטינה

היגוואין
היגוואין | Gettyimages

הארגנטינאי ושער ענק של בונאבנטורה העניקו ניצחון ליגה לרוסונרי, אימובילה העניק ניצחון לנשרים. ניצחון שני ברציפות לפארמה, שחזרה מפיגור ל-1:3 בגנואה. נאפולי גברה על ססואולו ואינטר על ספאל

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של יובנטוס ורומא, המחזור השמיני בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם שישה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם, פארמה הפכה פיגור לניצחון 1:3 בחוץ מול גנואה. בהמשך: מילאן תארח את קייבו, נאפולי גברה על ססואולו ואינטר על ספאל.


מילאן – קייבו ורונה 1:3

עם ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות ושני בליגה, הרוסונרי הוכיחו שהם מוכנים לדרבי של מילאנו, שייערך אחרי פגרת הנבחרות ב-21 באוקטובר. רק לפני שבוע המאמן ג'נארו גאטוסו היה בסכנת פיטורים, אך מלך השערים של הסרייה A, סוסו הספרדי, בישל פעמיים לגונסאלו היגוואין במחצית הראשונה (27, 34) והחלוץ הארגנטינאי לא התקשה מול סטפאנו סורנטינו. השער היפה של המשחק נכבש בדקה ה-56 כשג'אקומו בונאבנטורה בעט לרשת כדור אדיר מ-20 מטרים. לחמורים המעופפים נשאר רק לצמק בדקה ה-63 מרגלי סרג'יו פליסייר. מילאן עלתה למקום העשירי בעקבות הניצחון. 

לאציו – פיורנטינה 0:1

לאציו ניצחה את הקבוצה שהייתה צמודה אליה ערב המחזור במקומות 6-7 וטיפסה למקום השלישי, כשבנוסף הנשרים התאוששו מההפסד 3:1 בדרבי לרומא ה-4:1 לאיינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית. בדקה ה-36 סטפן ראדו בישל בנגיחה לצ'ירו אימובילה שכבש את שערו החמישי העונה, והחלוץ האיטלקי שבר את הקללה האישית שלו עם שערו הראשון אי פעם נגד פיורנטינה, שגם הספיק לניצחון.

גנואה – פארמה 3:1

קשישטוף פיאטק הפולני עם שערו התשיעי העונה העלה את המארחת ל-0:1 כעבור שש דקות והגדיל את הפער שלו בפסגת טבלת הכובשים, אך האורחת לא התרגשה והשיבה עם שערים לוקה ריגוני (16), לוקה סיליגרדי (26) ופאביו צ'ראבולו (30) שסידרו 1:3 עוד לפני ההפסקה. פארמה, שהשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, העלתה את מאזנה ל-13 מתוך 24 אפשריות וטיפסה לחלק העליון של הטבלה. גנואה, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה עם 12 נקודות.



 שחקני פארמה חוגגים את המהפך בגנואה (Gettyimages)


תוצאות נוספות

אטאלנטה – סמפדוריה 1:0

(לורנצו טונלי 67)


נאפולי – ססואולו 0:2

(אדם אונאס 3, לורנצו אינסינייה 72)

ספאל – אינטר 2:1

(אלברטו פאלוסקי 72, מאורו איקרדי 18, 78)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי