עורכי דינה של מאיורגה בודקים אם רונאלדו ביצע פשעים נוספים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

נציגיה של המתלוננת בודקים אם כוכב יובנטוס ביצע פשעים נוספים, זאת כדי לאפשר הוצאת צו מעצר עבורו ושימוש בהסכם ההסגרה עם ארה"ב. ב"דר שפיגל" נדחו הטענות שהמסמכים מזוייפים: "אנחנו עיתון רציני ובדקנו אותם"

(גודל טקסט)

צוות עורכי הדין של קתרין מאיורגה, שמאשימה את כריסטיאנו רונאלדו שאנס אותה בלאס וגאס, מנסה לברר האם כוכב יובנטוס ביצע עבירות או פשעים נוספים בפורטוגל.הבקשות נשלחו ל-18 עורכי דין באירופה כדי שיבדקו אם רונאלדו ביצע עוד עבירות, והתקבלו בין השאר אצל התובע הכללי של פורטוגל וכן במשטרת ליסבון. עורך הדין של מאיורגה, לסלי סטובל, שלח את המידע לכמה כלי תקשורת באירופה כדי שיפרסמו ידיעות בנושא והדבר יאפשר להוציא צווי מעצר לכוכב יובנטוס, גם אם הוא יהיה בפורטוגל או במדינות אחרות לפי הסכם ההסגרה שיש לארה"ב עם מדינות באירופה.

כמו כן, עורכת דין נוספת במשרד שעובד למען מאיורגה, לאריסה דרובישר, שלחה בקשה לפרקליטיו של רונאלדו לספק לה את כל המסמכים שיש להם בפרשה, זאת לאחר שעורך דינו האמריקאי של רונאלדו, פיטר כריסטיאנסן, טען שהמסמכים שסופקו על ידי עורכי דינה של מאיורגה זויפו על ידי האקרים והם המצאה אחת גדולה. לטענתו, הם נמכרו על ידי האקרים לעורכי הדין של המתלוננת.

במגזין הגרמני "דר שפיגל" שפרסם את המסמכים בפרשה נכתב שבניגוד לדבריו של עורך דינו של רונאלדו, אין להם שום סיבה לפקפק באמיתות המסמכים. "יש לנו מאות מסמכים ממקורות שונים שמאמתים את הדיווח שלנו. אין לנו שום סיבה לחשוב שהדיווח שלנו שקרי ואנחנו עומדים מאחוריו במאה אחוז. אנחנו עיתון רציני ובדקנו כל המסמכים לפני שיצאנו בפרסום כזה. ציטטנו במאמר שלנו שני מקורות שונים".


רונאלדו. ביצע פשעים נוספים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי