שבת באיטליה: רונאלדו ויובה מול גנואה, נאפולי באודינזה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הביאנקונרי ישובו מפגרת הנבחרות למשחק בית ובתקווה להמשיך לשמור על המאזן המושלם מפתיחת העונה, סגנית המוליכה תנסה להימנע ממעידה מיותרת לפני פ.ס.ז' באלופות. וגם: רומא בפתיחת המחזור מול ספאל

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בסרייה A ייצא לדרך מחר (שבת) כאשר כבר בשעה 16:00 תארח רומא את ספאל, אבל המנה העיקרית תגיע בשעות הערב כאשר יובנטוס תארח את גנואה (19:00) ואודינזה את נאפולי (21:30).

רומא – ספאל (16:00)
אם לפני כחודש וחצי מעמדו של המאמן אוזביו די פרנצ'סקו היה מעורער וכסאו התנדנד יתר על המידה, כעת הג'אלורוסי מגיעים נינוחים ורעננים לאחר פגרת הנבחרות, לפניה ניצחו שלושה מחזורים ברציפות ובין לבין גם הביסו 0:5 את פלזן בליגת האלופות. רומא בפער דו ספרתי של 10 נקודות מהפסגה, אבל בשבוע הבא היא תתארח אצל נאפולי, באמצע השבוע גם תפגוש את צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, ומול ספאל שהפסידה את כל ארבעת המחזורים האחרונים היא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד. ספאל, למרות שרשרת ההפסדים, עם 9 נקודות במקום ה-14, ארבע הפרש מהקו האדום.

יובנטוס – גנואה (19:00)
בצל פרשת האונס שמטילה צל, כריסטיאנו רונאלדו והביאקונרי מקווים לשמור על המאזן המושלם גם מול גנואה, המדורגת במרכז הטבלה ולה משחק חסר. האלופה ניצחה את כל שמונת המחזורים הראשונים וגם את שני משחקיה באלופות, אבל ייתכן שתיאלץ להוריד מחר מעט את הרגל מהגז לקראת המשחק כעבור שלושה ימים באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד – אז CR7 יחזור לתיאטרון החלומות בו פרץ. הפורטוגלי הבקיע במשחק שלפני הפגרה באודינזה ויקווה להבקיע מחזור שני ברצף. מי שכנראה ייעדר הוא פאולו דיבאלה, שספג מכה במשחק הנבחרת באמצע השבוע מול ברזיל בערב הסעודית. גנואה הודיעה היום על צירופו של קשר נבחרת פורטוגל בעבר מיגל ולוסו (32), אולם המשחק בטורינו יגיע מוקדם מדי עבורו. קשישטוף פיונטק שכבש תשעה שערים העונה רק בליגה וגם הבקיע לראשונה בנבחרת פולין יקווה להדהים.

אודינזה – נאפולי (21:30)
נאפולי ספגה שלישייה במשחק החוץ האחרון שלה כשהתארחה בטורינו אצל יובנטוס ומחר היא תצא למשחק חוץ מול אודינזה, שהפסידה שלושה מחזורים ברציפות ומהם שניים בבית, האחרון 2:0 ליובנטוס. הזברות רושמים פתיחת עונה מאכזבת וצברו שמונה נקודות בלבד בשמונה מחזורים, בעוד קרלו אנצ'לוטי ושחקניו משדרים שהליגה עוד ארוכה ושהם רחוקים מלהרים ידיים בקרב על האליפות, על אף פער של 6 נקודות שנפער בעקבות ההפסד לביאנקונרי. ביום רביעי נאפולי תתארח אצל פאריס סן ז'רמן בצ'מפיונז וארבעה ימים לאחר מכן תארח את רומא, כך שלא מן הנמנע שתתבצע רוטציה קלה בהרכב.


אינסינייה. שבוע קשה בפתח לנאפוליטנים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי