דונארומה טעה, איקרדי ניצח את הדרבי המילאנזי בדקה ה-92

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

הארגנטיני ניצל שגיאה קשה של שוער מילאן והרעיד את הסן סירו בתוך תוספת הזמן כשקבע 0:1 לאינטר. לאציו ניצחה 0:2 בפארמה והתקרבה לצמרת, 1:5 לאטאלנטה על קייבו שנותרה במינוס. וגם: 1:1 לפיורנטינה מול קליארי

קבוצות: אטאלנטה לאציו
(גודל טקסט)

אחרי המעידה של יובנטוס וצמצום הפער מהפסגה על ידי נאפולי אתמול (שבת), המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נמשך היום כשבמוקד היה הדרבי בין אינטר למילאן, שהסתיים בשער דרמטי של מאורו איקרדי בתוך תוספת הזמן אחרי שגיאה קשה של ג'אנלואיג'י דונארומה, שוער הרוסונרי. עוד קודם לכן, לאציו ניצחה בפארמה 0:2, אטאלנטה פירקה בחוץ 1:5 את קייבו ופיורנטינה מעדה בביתה ב-1:1 מול קליארי.

אינטר – מילאן 0:1
הדרבי המילאנזי הראשון לעונת 2018/19 סיפק תפאורה מהפנטת בסן סירו וגם סיום דרמטי במיוחד: חלוץ נבחרת ארגנטינה והנראזורי ניצל שגיאה של שוער הרוסונרי ג'אנלואיג'י דונארומה כדי להכריע את המפגש בתוך תוספת הזמן. וכך זה קרה: מתיאס וסינו הגביה, השוער יצא מהשער וחזר בו ואיקרדי ניצל זאת כדי לנגוח פנימה ולהרעיד את האצטדיון.

היה זה ניצחון ליגה רביעי רצוף של לוצ'יאנו ספאלטי ושחקניו שבזכות הניצחון טיפסו למקום השלישי עם 19 נקודות במאזנם, שתי נקודות מנאפולי ושש מהפסגה. מילאן של ג'נארו גאטוסו נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים בסרייה A ושישה משחקים ללא הפסד, אבל כבר במקום ה-12 עם 12 נקודות בלבד משמונה משחקים (משחק חסר מול גנואה שיושלם בעוד עשרה ימים).


איקרי מנצל את היציאה והחזרה של דונארומה כדי לכבוש (AFP)

פארמה – לאציו 2:0
פנדל של צ'ירו אימובילה בדקה ה-81 שבר את הקרח, חואקין קוריאה בדקה ה-94 קבע את תוצאת המשחק והעניק לאורחת מרומא שלוש נקודות יקרות שמעלות אותה למקום הרביעי. לקבוצתו של סימונה אינזאגי ניצחון שני ברצף אחרי ה-3:1 בדרבי לרומא בסוף ספטמבר והיא במרחק שלוש נקודות בלבד מנאפולי השנייה ושבע מהמוליכה יובנטוס. פארמה לעומת זאת נותרה במרכז הטבלה עם 13 נקודות.


אימובילה. הפנדל שלו הכריע, קוריאה הכפיל זמן קצר לפני הסיום (Gettyimages)

קייבו – אטאלנטה 5:1
לא רק שהחמורים המעופפים נותרו במקום האחרון עם מינוס נקודה, הם גם הושפלו בביתם על ידי הכחולים מברגאמו. מרטן דה רון (35, יוסיפ איליצ'יץ' עם שלושער מרשים (28, 50 ו-52) ורובין גוסנס (72) רמסו את המארחים, שזהו לשער ניחומים מבעיטת עונשין מ-11 מטרים של וולטר בירסה בדקה ה-84. ההתפרקות נבעה גם בשל הרחקתו של פדריקן ברבה בצהוב שני ואדום בדקה ה-40. לאטאלנטה זהו ניצחון יקר שמרחיק אותה מהקו ומעלה את מאזנה ל-9 נקודות, ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה בסרייה A.


שלושער וניצחון שני העונה. איליצ'יץ' חוגג (Gettyimages)

פיורנטינה – קליארי 1:1
משחק שני ברצף לסגולים מפירנצה ללא ניצחון. פנדל של ג'ורדן וורטוט בדקה ה-60 העלה את המקומיים ליתרון, לאונרדו פאבולטי (69) איזן ושיפר את מאזנה של האורחת שכעת במאזנה 10 נקודות. פיורנטינה בעקבות המעידה עם 14 נקודות, עדיין בחלק העליון אבל כבר בפער דו ספרתי מהפסגה.

3:3 משוגע בין פרוזינונה לאמפולי, 2:2 בין בולוניה לטורינו
בשני משחקים נוספים: בולוניה סיימה בביתה ב-2:2 מול טורינו. יאגו פאלקה (13) ודניאלה באזלי (54) כבשו למקומיים, פדריקו סנטאנדר (59) וארתורו קלאברסי (77) מחקו את היתרון הכפול וקבעו חלוקת נקודות. את היום פתח ה-3:3 המשוגע בין פרוזינונה לאמפולי, שתי קבוצות שמתחת לקו האדום. מתיאס סילבסטרה כבש בדקה השמינית שער עצמי שהעלה את פרוזינונה ליתרון, האורחת הפכה משערים של מיחה זאיץ' (32) ושל אותו סילבסטרה שתיקן שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, דניאל צ'ופאני בצמד (64 בפנדל ו-53) היה אחראי על מהפך נוסף וסאליח אוצ'אן קבע 3:3 בדקה ה-79.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי