נדבד: "נפלא אם פוגבה יחזור", רונאלדו: "אצפה בשער שלי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

יובנטוס חזרה מפיגור ל-1:2 על אמפולי וכריסטיאנו רונאלדו נשאל על שער הניצחון: "ידענו שיהיה קשה, לא זוכר מה קרה במהלך". חבר ההנהלה ושחקן העבר הודה: "הוא שחקן יונייטד, אבל אנחנו ערים לשוק ההעברות"

(גודל טקסט)
חבר הנהלת יובנטוס וכוכב העבר פאבל נדבד הודה שאם פול פוגבה יחזור ליובנטוס זה יהיה נפלא. הצ'כי אמר את הדברים נוכח השמועות על האפשרות שפוגבה רוצה לחזור למועדון ולא הכחיש כמו גורמים אחרים במועדון את האפשרות שהצרפתי יירכש ממנצ'סטר יונייטד כשאמר ל"סקאי ספורט איטליה": "פוגבה הוא אחד השחקנים הטובים בעולם כיום כך שזה יהיה נפלא אם ישחק עבורנו, אבל כרגע אין טעם לדבר על זה כשהוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד. אנחנו ערים לשוק ההעברות של ינואר, אבל זה עוד רחוק".


כידוע אתמול ניצחה יובנטוס 1:2 את אמפולי במשחק בו נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע, אבל כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד שני העונה במדי הגברת הזקנה כדי להשאיר אותה במקום הראשון בסרייה A. פאולו דיבאלה שלבש את סרט הקפטן החמיא לרונאלדו כאשר העלה תמונה שלו איתו וכתב: "אתה אף פעם לא שוכח את הפעם הראשונה שהיית קפטן".

La prima da capitano non si dimentica mai ©️#finoallafine#juventus#futbol#capitanpic.twitter.com/UYA2mfQOUA

— Paulo Dybala (@PauDybala_JR) 27 באוקטובר 2018

"גאזטה דלו ספורט" בחר ברונאלדו למצטיין במשחק עם ציון 7.5. הפורטוגלי אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד מורכב, ידענו שזה יהיה קשה, במיוחד כשאנו מגיעים ממשחק באלופות והיינו טיפה עייפים. נשארנו במשחק, הגברנו את השליטה בכדור, יצרנו יותר מצבים במחצית השנייה ובסוף היינו ראויים לניצחון. לא זוכר מה קרה ממש בשער הניצחון. אני צריך לצפות בו בשידור חוזר. הכל קרה במהירות רבה, אבל הרגשתי בטוח וחיפשתי את השער. זה היה שבוע חשוב מאוד, בו הצגנו יכולת מצוינת מול יונייטד וגם מול אמפולי תחת תנאים לא קלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי