רונאלדו פותח את הפה: "הדבר הכי נורא – אמא שלי המומה וכועסת"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

פרשת האונס ("זה לא משפיע עליי מבחינה מקצועית"), עזיבת ריאל מדריד ("הלכתי בגלל פלורנטינו פרס"), זינדין זידאן ("סיום דרכו עזר לי להבין המון") וכדור הזהב ("אני אנצח את ליאו מסי"). כוכב יובנטוס בראיון

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו החליטו לפתוח את הפה לראשונה מאז הצטרף ליובנטוס והוא עשה זאת בעיתוי לא נעים מבחינת ריאל מדריד, שהובסה בקלאסיקו מול ברצלונה ואמורה לפטר בקרוב את המאמן ז'ולן לופטגי.

הפנומן הפורטוגלי סיפר בראיון ל"פראנס פוטבול" מדוע עזב את ריאל מדריד ודיבר בין היתר גם על הבחירה ביובנטוס, פרשת האונס בו הוא חשוד ("זה לא משפיע על היכולת שלי") והרצון הבלתי נגמר לזכות פעם נוספת ב"כדור הזהב".

רונאלדו שפך אור על עזיבתו: "אם זה היה עניין של כסף, הייתי עובר לליגה הסינית", הסביר והפנה אצבע מאשימה כלפי הנשיא פלורנטינו פרס: "הרגשתי – בעיקר מצד הנשיא – שלא מתייחסים אליי כמו בתחילת הדרך. לתחושתי הם ראו בי "ביזנס" בלבד. בשנים הראשונות אמרו שאני בלתי ניתן להחלפה, אך בשנה שעברה ראיתי בעיניים של פרס שהוא כבר לא חושב כך".


ריאל מדריד ראתה בו "ביזנס" בלבד? כריסטיאנו רונאלדו (AFP)

האם ריאל מדריד הייתה יכולה לעשות משהו על מנת להשאירו: "השינוי בגישה – זה מה שגרם לי ללכת. כשהתחלתי לנהל משא ומתן עם יובנטוס, אמרו שאני רוצה לעזוב והרגשתי שאף אחד לא מתכוון למנוע ממני לעשות את זה. ברגע האמת פרס נתן לי להבין שאין בעיה שאני אעזוב".

עזיבתו של זינדין זידאן: "לא בגלל זה החלטתי לעבור ליובנטוס, אבל זה חיזק אותי בנוגע לדברים שחשבתי על עתידו של המועדון. זה עזר לי להבין הרבה דברים".


פרס. רונאלדו עזב בגללו (Gettyimages)

מדוע בחר ביובנטוס: "הסיבה היא לא כספית, הם פשוט רצו אותי מאוד. אם הייתי הולך רק משיקול כלכלי, הייתי משחק כיום בסין. קיבלתי הצעה פי חמישה ממה שאני מרוויח עכשיו באיטליה. בריאל השכר שלי היה בערך כמו זה שאני מרוויח עכשיו, ההבדל הוא שביובה הרגשתי רצוי והם דאגו להראות לי את זה".

פרשת האונס בו הוא חשוד: "זה לא משפיע עליי מבחינה מקצועית. הדבר הנורא ביותר זה מה שעובר על אמא שלי והאחיות שלי, הן המומות מכל הפרשה ומאוד כועסות על היחס לו אני זוכה. הסברתי גם לבת זוגי בדיוק מה קרה שם, הבן שלי עדיין צעיר מדי בשביל להבין".

כדור הזהב:" מגיע לי לזכות. אני חולם שזה יקרה בפעם השישית ואני אנצח את ליאו מסי. אני יודע בליבי שאני אחד השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק".


מסי. רונאלדו יעבור אותו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי