רומניולי כבש בתוספת הזמן, מילאן ניצחה 1:2 את גנואה

סוסו
סוסו | Gettyimages

משחק ההשלמה מהמחזור הראשון בסרייה A הסתיים בשער ניצחון דרמטי של הבלם, שגם כבש שער עצמי קודם לכן ומחק את היתרון מהבעיטה האדירה של סוסו עוד במחצית הראשונה. הרוסונרי במקום הרביעי

קבוצות: מילאן גנואה
(גודל טקסט)

זה היה אמור להיות אחד המשחקים היותר מרתקים של מחזור הפתיחה בסרייה A, אבל קריסת הגשר בגנואה, טרגדיה שהובילה למותם של 43 אנשים בסוף חודש אוגוסט, גרמה לדחיית המשחק. הערב (רביעי) למעשה הושלמו משחקי המחזור הראשון באיטליה, כשמילאן גברה 1:2 על גנואה משער דרמטי של אלסיו רומניולי בתוספת הזמן.

קבוצתו של ג'אנרו גאטוסו שבה ביום ראשון למסלול הניצחונות בזכות 2:3 על סמפדוריה וידעה כי ניצחון כעת על גנואה ישפר את מצבה ויעלה אותה למקום הרביעי – כבר נראה היה שהיא שוב מועדת ומאבדת נקודות יקרות, אבל הדיפה רעה של השוער הרומני ראדו סידרה לבלם שער ניצחון יפהפה עם תחילת הדקה ה-90 ומילאן את הכניסה לטופ 4 עם 18 נקודות במאזנה, בדיוק כמו ללאציו. האורחת שסיימה בשני המחזורים האחרונים בתיקו, כולל 1:1 בטורינו מול יובנטוס, ממשיכה לגמגם ונותרה עם 14 נקודות במקום העשירי, שמונה נקודות מהקו.

הפתיחה של הרוסונרי הייתה מעולה וכבר בדקה הרביעית הם מצאו את הרשת: סוסו קיבל את הכדור במרחק של כ-30 מטרים מהשער, התקדם וברגל שמאל שלח כדור אדיר שנעצר רק ברשת. בדקה ה-56 האורחת השיגה את השוויון הודות לשער עצמי של אלסיו רומניולי, אלא שהבלם היה מי שאמר את המילה האחרונה כשבדקה ה-90 עמד מחוץ לרחבה אחרי כדור קרן, קיבל את הכדור אחרי הדיפה רעה של ראדו ובאינסטינקט נפלא שלח את הרגל ובביצוע לא קל בכלל בעט לרשת החשופה והעניק לגאטוסו את שלוש הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי