מוכנה ל-פ.ס.ז': 1:5 לנאפולי על אמפולי, שלושער למרטנס

לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס
לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס | Gettyimages

רגע לפני המשחק החשוב מול אלופת צרפת בליגת האלופות, סגנית אלופות איטליה פתחה את המחזור ה-11 עם ניצחון גדול ושבה זמנית למקום השני בטבלה. הבלגי העלה את מאזנו לשבעה שערים העונה והוסיף בישול

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם 1:5 אדיר של נאפולי על אמפולי משערים של לורנצו אינסיינה, דריס מרטנס (שלושער) וארקדיוש מיליק שהחזירו את סגנית האלופה באופן זמני למקום השני בטבלה על חשבון אינטר.


אחרי ה-2:2 בצרפת מול פאריס סן ז'רמן והתיקו 1:1 נגד רומא, נאפולי חזרה למסלול הניצחונות בסטייל. המשחק נפתח בלחץ כבד של המארחת והשער הראשון הגיע לאחר שקוליבאלי חילץ כדור במרכז המגרש ומצא את איניסינייה שלא התקשה והבקיע את השביעי שלו העונה.


שבע דקות לפני הירידה להפסקה מרטנס הכפיל עם בעיטה מסובבת שלא הותירה לשוער שום סיכוי. פרנצ'סקו קאפוטו עוד הצליח לצמק (58), אך מרטנס הלוהט הוסיף עוד שני שערים נהדרים (64 ו-93) וקינח עם בישול לארדיוש מיליק ששלח בעיטה יפה לרשת (90).


נאפולי כאמור שבה למקום השני בטבלה כשבמאזנה שלוש נקודות יותר מאינטר ושלוש פחות מיובנטוס. הנראזורי יארחו מחר (שבת ב-16:00) את גנואה בעוד האלופה והמוליכה תשחק גם היא בבית מול קליארי (21:45). בשבוע הבא החבורה של קרלו אנצ'לוטי תצא למשחק חוץ מול גנואה, אך עוד קודם לכן היא תפגוש את פ.ס.ז' למשחק חשוב בליגת האלופות.


Dancing into the weekend like

HT Napoli 2-0 Empoli#NapoliEmpolipic.twitter.com/OIGHWDG4ks

— Eleven Sports (@ElevenSports_UK) November 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי