אנצ'לוטי: "מרטנס הכעיס אותי, כששמע לי כבש שלושער"

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Gettyimages

נאפולי מחצה 1:5 את אמפולי, אבל המאמן היה רחוק מלהיות מרוצה וחשף על החלוץ: "הוא רצה לשחק באגף ואמר שגם לבשל זה חשוב". הבלגי סיפר על העימות בתחילת השבוע: "הייתי מתוסכל, שוחחנו והכל בסדר"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

דריס מרטנס שוב מפגיז בסרייה A. אתמול (שישי) הבלגי כבש שלושער בניצחון נאפולי על אמפולי 1:5, ששלח אזהרה לפאריס סן ז'רמן לקראת המפגש ביניהן בליגת האלופות ביום שלישי באצטדיון סאן פאולו. לפני חמש שנים כבש מרטנס את שערו הראשון בסרייה A במשחק מול פיורנטינה, אבל מאז הרשית 98 שערים עבור נאפולי בכל המפעלים ועבר את חוסה אלטפיני עם 97 וקארקה האגדי שכבש 96. בליגה בלבד הוא רק השתווה לקארקה עם השער ה-75. הניצחון על אמפולי קירב את נאפולי רק שלוש נקודות מיובנטוס, שתארח היום את קליארי (21:30).

מרטנס כבר מדורג שני בטבלת מלך השערים של הליגה עם שבעה כיבושים – כמו כריסטיאנו רונאלדו. הוא גם הפך לבלגי שכבש הכי הרבה שערים בליגה אי פעם עם 75 כיבושים ועבר את השיאן הקודם, לואיס אוליברה שהיה ברזילאי שהתאזרח בבלגיה ושיחק בנבחרתה. מרטנס סיפר אחרי המשחק בראיון ל"סקאי ספורט" האיטלקי. "אני כבר משחק שלוש שנים כחלוץ והשגתי רק שלושער אחד, כך שרציתי שגם העונה יהיה שלושער. אפשר לראות שהקבוצה מאוד מצליחה וגם השחקנים בכושר מצוין באופן אישי. אנחנו מנסים להוציא את המיטב מזה ולגדול ביחד כקבוצה. אני חייב להודות שהתוצאה קצת משקרת ואמפולי דווקא שיחקה כדורגל לא רע".

מרטנס גם התייחס לדברי הביקורת שאמר אחרי שלא פתח בהרכב בתיקו 1:1 נגד רומא בתחילת השבוע: "אני לא אומר שאני צריך לשחק תמיד, אבל המשחק נגד רומא היה מפגש גדול ונתקלתי בעיתונאים אחרי המשחק וזה לא היה הרגע הנכון לראיין אותי, אז אמרתי שאני מתוסכל, אבל אחרי יום דיברתי עם קרלו אנצלוטי והכל בסדר".


מרטנס זוכה לפרגון ולכדור המשחק אחרי השלושער (Gettyimages)

דברים דומים אמר בסיום המאמן קרלו אנצ'לוטי: "התוצאה טובה מאוד, אפילו יותר מהיכולת שלנו. היו רגעי בהם אמפולי שיחקה טוב יותר. כעסתי יותר מאשר התרגשתי, מכיוון שהתוצאה מראה שהפגנו משחק גדול, אבל אמפולי שלטה יותר בכדור ויזמה יותר – עד כמה שזה נשמע מוזר למי שלא ראה את המשחק. עד שהבקענו את הרביעי זה היה מאבק כמעט שווה. הכדורגל הוא כזה. נגד רומא סיימנו בתיקו למרות שהיינו הרבה יותר טובים והיום קרה ההיפך. אמרתי את זה למאמן אמפולי אוריול אנדריצולי ויש לי רושם שהוא חשב שאני צוחק עליו".

על מרטנס אמר: "כעסתי עליו. הוא תופקד בכנף ואמרתי לו שייכנס יותר לאמצע והוא התווכח איתי שגם בישולים חשובים. בסוף הוא שמע בקולי וכבש שלושער וגם בישל. מיליק שיחק עשר דקות וכבש והוא מצליח. לא יודע אם מיליק, מרטנס ולורנצו איניסינייה יפתחו נגד פ.ס.ז'. אחליט במהלך השבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי