נאפולי נזקקה לשער עצמי בדקה ה-86 כדי לנצח 1:2 את גנואה

דריס מרטנס
דריס מרטנס | AFP

אנצ'לוטי נקלע לפיגור מפתיע (מרגלי קואמה (20) במשחק שהופסק למספר דקות בשל הגשם שהציף את המגרש, אך ניצל מאיבוד נקודות בזכות שער של רואיז (63) וחוסר מזל של בירסצ'י לקראת הסיום. פארמה ניצחה 1:2 בטורינו

קבוצות: טורינו נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בסרייה A נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם טורינו נוצחה 2:1 בבית מול פארמה. מאוחר יותר נפרדו ספאל וקליארי בתיקו 2:2. נאפולי התקרבה ליונבטוס עם 1:2 על גנואה.

גנואה – נאפולי 2:1
במשחק שהתקיים תחת גשם שוטף, סגנית האלופה שלטה ללא עוררין בכל המגרש במחצית הראשונה אבל לא הצליחה לכבוש, והתקפה אחת מוצלת של המארחת הסתיימה בשער מפתיע של כריסטיאן קואמה בנגיחה בדקה ה-20. הגשם התגבר במחצית השנייה עד למצב בו בדקה ה-59 השופט החליט להפסיק את המשחק למספר דקות מעד שגרפו את המים ממרכז המגרש והמשחק חודש. כנראה זו היתה הבעיה של נאפולי, כיוון ששלוש דקות לאחר מכן פביאן רואיז כבש בבעיטה חזקה מתוך הרחבה אחרי מסירה של דריס מרטנס. אבל למרות שהגשם הופסק, נאפולי לא הצליחה להבקיע שער נוסף. עד הדקה ה-86, אז הכדור התגלגל ברחבה של גנואה ופגע ברגלו של המגן דוידה בירסצ'י משם נכנס לשער של קבוצתו חסרת המזל.

יובנטוס תתארח מחר אצל מילאן, ובינתיים אנצ'לוטי הצליח להתקדם עוד צעד לעברה בניסיון לקוות למעידה של הזברות ולסגור את הפער במירוץ לאליפות. גנואה, מצידה, שלא ניצחה את נאפולי מאז ינואר 2012, רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון ועלולה להתדרדר לתחתית בסיום המחזור.

שחקני פארמה חוגגים. ניצחון ראשון לאחר שלושה מחזורים (Gettyimages)
שחקני פארמה חוגגים. ניצחון ראשון לאחר שלושה מחזורים (Gettyimages)

טורינו – פארמה 2:1
הפתיחה היתה כולה של האורחת, כשבדקה התשיעית ג'רביניו העלה אותה ליתרון לאחר טעות בהגנת טורינו ורוברטו אינגלזה (25) הכפיל באשמת טעות הגנתית נוספת. דניאלה באזלי (37) צימק עוד לפני הירידה להפסקה, והתוצאה נשמרה גם במחצית השנייה.

בעקבות הניצחון, הראשון של פארמה על יריבתה מאז ינואר 2014 (וספציפית באצטדיון הזה מאז 2012), היא נצמדה לטורינו ועם 17 נקודות שתיהן רחוקות נקודה אחת מששת הגדולות. אלא שכל שש הגדולות הנ"ל ישחקו יותר מאוחר וכנראה יגדילו את הפער משאר הליגה.

תוצאה נוספת
ספאל – קליארי 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי