יובנטוס ניצחה 0:2 את מילאן, היגוואין החמיץ פנדל והורחק

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

האלופה התאוששה מההפסד ליונייטד וגברה על הרוסונרי הודות לשערים של מנדז'וקיץ' (8) ורונאלדו (81). תצוגת נפל לחלוץ הארגנטינאי מול האקסית. אינטר הובסה 4:1 לאטאלנטה, 1:4 לרומא על סמפדוריה

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בסרייה A ננעל היום על הניצחון 0:2 של יובנטוס על מילאן בסן סירו ופער שש הנקודות מהשנייה נאפולי נשמר. קודם לכן, אינטר התארחה אצל אטאלנטה והובסה 4:1, כשבהמשך הביסה רומא בתוצאה זהה את סמפדוריה. לאציו נפרדה בתיקו 1:1 אצל ססואולו.


אטאלנטה – אינטר 1:4
המארחת פתחה חזק ועלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית עם שער של האנס האטבור. רק במחצית השנייה הצליחו הנראזורי לחזור ואיקארדי השווה בפנדל (47), אבל השוויון החזיק רבע שעה בלבד וג'אנלוקה מנצ'יני נגח פנימה שער נהדר לאחר הגבהה מבעיטה חופשית של יוסיפ איליצ'יץ'. אינטר ניסתה לחזור, אבל הקרואטי בישל שער נוסף בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-88 אותו נגח בראט ג'ימסיטי אל מול עיניו של סאמיר הנדנוביץ' שלא עשה דבר. ברוזוביץ' עוד הותיר את האורחת ב-10 שחקנים בתוספת הזמן, ואינטר התפרקה לחלוטין ההגנה הותירה את אלחנדרו גומס חופשי לגמרי על קצה הרחבה ומשם הוא שלח סיבוב נפלא לחיבורים.


אחרי שבעה ניצחונות רצופים בסרייה A, הקבוצה של ספאלטי נעצרה והתרחקה מנאפולי ומהמקום השני. זהו הניצחון הראשון של אטאלנטה על אינטר מאז 2016, והרביעי ברצף של גאספריני ושחקניו שטיפסו למקום השישי.


רומא – סמפדוריה 1:4

אחרי הניצחון במוסקבה בליגת האלופות, הג'אלורוסי חזרו לנצח גם בליגה וטיפסו לפחות זמנית למקום השישי בטבלה כשהביסו את סמפדוריה, שהגיעה למשחק צמודה אליהם. זה התחיל משער של ז'ואן ז'סוס בדקה ה-19 והמשיך עם פטריק שיק (59) וסטפן אל שעראווי שהוסיף צמד (72, 90+3), כשבצד השני למושאל מרומא, גרגואר דפרל, נשאר רק לצמק בדקה ה-89.


FT | 4-1 #RomaSamp

Big victory, valuable three points: Juan Jesus, Patrik Schick and Stephan El Shaarawy (twice) with the goals this time! DAJE! #ASRomapic.twitter.com/wn4zWSIqQJ

— AS Roma English (@ASRomaEN) November 11, 2018


מילאן – יובנטוס 2:0
אחרי ההפסד הביתי המפתיע למנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר בליגת האלופות, האלופה בשבע השנים האחרונות התארחה בסן סירו אצל מילאן שניצחה את שלושת משחקייה האחרונים בסיירה A. יובה עלתה ליתרון אחרי שמונה דקות מנגיחה מדויקת של מריו מנדז'וקיץ'. ארבע דקות לסיום המחצית לרוסונרי הייתה הזדמנות מצוינת לחזור למשחק בעקבות שריקת פנדל שנזקפה לזכותם אחרי נגיעת יד של מהדי בנעטיה, אך גונסאלו היגוואין שרצה לנקום באקסית שוויתרה עליו בעט לקורה.


בדקה ה-81 כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער השני במשחק שהעלה אותו  למקום השני בטבלת כובשי השערים בליגת איטלקית עם שמונה כיבושים. היגוואין שהחמיץ את הפנדל התעקש להפוך לסיפור המרכזי במשחק. אחרי שקיבל כרטיס צהוב שתי דקות לאחר השער השני, הארגנטינאי התווכח עם השופט והורחק בבושת פנים בכרטיס אדום ישיר ופרץ בבכי.



Vamooooos !!!! ⚽️⚪️⚫️ #finoallafine#juventus#serieA#football#futbol#MilanJuvepic.twitter.com/21tAnQi8gP

— Paulo Dybala (@PauDybala_JR) November 11, 2018


תוצאות נוספות
קייבו – בולוניה 2:2
(ריקרדו מג'וריני 20 עצמי, ג'ואל אובי 45/ פדריקו סנטאנדר 3, ריקרדו אורסוליני)


אמפולי – אודינזה 1:2
(מיהא זייק 41, פרנצ'סקו קאפוטו 51/ איגנסיו פוסטו 81)


ססואולו – לאציו 1:1
(ג'יאן מרקו פרארי 15/ מרקו פארולו 8)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי