היגוואין עשוי לחזור ליובנטוס בקיץ בשל בעיות כלכליות של מילאן

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

הרוסונרי ככל הנראה תוותר על שירותיו של החלוץ בן ה-31 בעונה הבאה בגלל דמי שחרורו העומדים על 18 מליון יורו. קבוצתו של גאטוסו תנסה לפחית בעונשו של הארגנטינאי שהורחק נגד האקסית

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן עשויה לוותר על גונסאלו היגוואין בקיץ 2019 ולהחזירו ליובנטוס בגלל סיבות כלכליות, כך דווח באיטליה אחרי שבעיתון "קוריירה דלו ספורט" פורסם את הידיעה. היגוואין כבש עד כה חמישה שערים בעשרה משחקים בהם שיחק בליגה במדי מילאן (13 בכל המסגרות העונה). מילאן שילמה על השאלתו מיובה 18 מיליון יורו עם סעיף שמקנה לה אפשרות לרכוש את השחקן בקיץ הקרוב תמורת 18 מיליון יורו נוספים.

לפי העיתון, הסיכויים שפיפיטה יעזוב את מילאן גדולים מאלה שהוא יישאר בקבוצה. אם מילאן תרכוש אותו היא תיאלץ לתת לו חוזה עד 2021 לפי ההסכם שהיה בקיץ האחרון מכיוון שהוא לא רצה להאריך חוזהו ביובה לפני שהושאל ותינזק ב-37 מיליון יורו שיהיו התשלום על העברתו ועוד 19 מיליון יורו שכרו בשלוש השנים הבאות.

מנהלה הספורטיבי החדש של מילאן איבן גזידיס ינסה לשכנע את הנהלת יובנטוס להוריד את דמי השחרור של הארגנטינאי, אם זה לבסוף יקרה החלוץ הארגנטינאי עשוי להישאר במדי הרוסונרי גם בעונה הבאה.


הרכש החדש  של מילאן. לוקאס פאקטה (Gettyimages)

לשם השוואה הקשר לוקאס פאקטה הברזילאי, קשר פלאמנגו, עלה לקבוצה 35 מיליון יורו, אבל חתם לחמש שנים לכן בשנה הנוכחית היא תצטרך לשלם עליו רק שבעה מיליון יורו. ההשוואות שנראו בעיתון מוכיחות עד כמה העסקה הכלכלית עם היגוואין עלולה להעיק על המועדון שעבר לרשות הקבוצה האמריקאית אליוט מנג'מנט.

כזכור היגוואין הורחק במשחק נגד יובנטוס בו הפסידה מילאן 2:0 וכעת מנסים במילאן להפחית את עונשו כדי שיוכל לשחק נגד פארמה בשני בדצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי