רונאלדו עלה לראש טבלת הכובשים, 0:2 ליובנטוס על ספאל

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב כבש (29) את שערו התשיעי העונה והשתווה לפיאטק, מנדז'וקיץ' (60) הכפיל ויובה התרחקה מנאפולי שתשחק מחר. בשלישי: ולנסיה מגיעה לטורינו. רומא הפסידה לאודינזה, אינטר הביסה ועלתה זמנית למקום השני

קבוצות: אודינזה רומא
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם ניצחה אודינזה 0:1 את רומא. הבאה לשחק היתה יובנטוס, והיא גברה 0:2 על ספאל. במפגש האחרון, אינטר הביסה את פרוזינונה החלשה 0:3 ועלתה זמנית למקום השני.


אודינזה – רומא 0:1
למרות שבמחזור האחרון גברו 1:4 על סמפדוריה, הזאבים סובלים מאי יציבות העונה והם סופרים הערב כבר את הפסדם הרביעי בליגה. אחרי חצי ראשון ללא יותר מדי איומים מצד שני הצדדים, מהלך אישי ענק של מלך שערי הקבוצה ושחקן נבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול, שחתך את כל הגנת רומא מצד שמאל והקפיץ נהדר מעל מיראנטה. שער שישי העונה לדה פול שרושם עונה נהדרת.


כניסתם של אדין דז'קו וג'נגיז אונדר במהלך המחצית השנייה אמנם העירה מעט את האורחים, אך הם לא השכילו לקבוע שיוויון. גם ניסיונות של פלגריני והפצצה של קולארוב מרחוק לא הועילו. הזאבים פספסו הזדמנות גדולה להידבק למקום הרביעי, יממה לפני המשחק בין מילאן ללאציו, שתי יריבותיה העיקריות על המקום שמוביל לאירופה. אודינזה מצידה מתרחקת מאזור הסכנה עם שלוש נקודות חשובות.


שחקני אודינזה חוגגים. שער חשוב ויוקרתי (Gettyimages)
שחקני אודינזה חוגגים. שער חשוב ויוקרתי (Gettyimages)


יובנטוס – ספאל 0:2
האורחת מהתחתית לא באמת היוותה יריבה ראויה למוליכת הליגה, ששלטה בכל חלקי המגרש מהפתיחה אבל עלתה ליתרון רק לאחר חצי שעה, כשבדקה ה-29 כריסטיאנו רונאלדו הגיע ראשון לכדור חופשי של פיאניץ' ודחק פנימה. זה היה שערו התשיעי של הפורטוגלי בליגה, מה שהעלה אותו למקום הראשון בטבלת מלך השערים לצד קרישטוף פיאטק מגנואה.


רק במחצית השנייה הצליחה המארחת להכפיל את היתרון, כשמנדז'וקיץ' הגיע ראשון להדיפה של גומיס, השתלט על הריבאונד וכבש (60). חצי השעה שלאחר מכן היתה גראבג' טיים אחד גדול, ויובנטוס סיימה עם עוד ניצחון כשהיא מגדילה לתשע נקודות את הפער מנאפולי, שתארח מחר את קייבו שבמקום האחרון.


ביום שלישי תגיע לטורינו ולנסיה, והזברות יסתפקו בתיקו על מנת להבטיח את העלייה לשלב הבא. 


 

אינטר – פורזינונה 0:3

אחרי ה-4:1 המביך במחזור שעבר מול אטאלנטה, אינטר התאוששה עם 0:2 חלק בבית נגד פרוזינונה. קייטה באלדה כבש צמד (10 ו-82) והוסיף בישול לללאוטארו מארטינס (57). בעקבות התוצאה, הנראזורי עקפו זמנית את נאפולי (שתשחק מחר) ועלו זמנית למקום השני בשל הפרש שערים עדיף. המפסידה נותרה במקום הלפני אחרון עם שבע נקודות בלבד.


82' – ⚽⚽GOOOOOL! Doppietta di @KeitaBalde, che davanti a Sportiello non sbaglia. Ma che giocata @MPolitano16#InterFrosinone 3-0 pic.twitter.com/ZubPcgiqpW

— Inter (@Inter) November 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי