לאונרדו: "זלאטן? ניהלנו שיחות עם הרבה שחקנים"

זלאטן
זלאטן | AFP

המנהל הספורטיבי של מילאן נשאל על האפשרות שהחלוץ הוותיק יצטרף והתחמק. גאטוסו התעמת עם שר הפנים: "תתעסק בבעיות הפוליטיות של איטליה". אנצ'לוטי על התיקו עם: הכנה טובה לכוכב האדום"

(גודל טקסט)
נראה שנאפולי הרימה ידיים אתמול בכל הקשור למאבק לאליפות עם יובנטוס אחרי שיוויון 0:0 די מביש מול קייבו ורונה באצטדיון סן פאולו. עד כה היו לקייבו אפס נקודות לאחר שפתחה את העונה במינוס שלוש והיא מדורגת אחרונה בטבלה. הקבוצה הגרועה בליגה הגיעה לנאפולי עם שלוש תוצאות תיקו וללא נצחון ב-12 המחזורים מפתיעת העונה, ועם הגנה שספגה כבר 30 שערים.


המאמן קרלו אנצ'לוטי יכול לטעון שהראש של השחקנים היה במשחק הבית בליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד ביום רביעי, אבל המציאות היא שהפער בין יובה לנאפולי גדל לשמונה נקודות במה שנראה כמו עוד דילוג קליל של הגברת הזקנה לעבר אליפות שמינית ברציפות. אנצ'לוטי אמר בסיום: "השחקנים לא היו מרוכזים וחסרי אינטנסיביות, אבל נקווה שנלמד מזה למשחק נגד הכוכב האדום. זה מבחן טוב מאוד למה שנעבור ביום רביעי. היריבה תגיע עם גישה זהה לזו של קייבו, כך שיכול להיות שזה היה משחק טוב להתכונן דרכו. כרגע אין טעם לבכות על מה שהיה כי אנחנו צריכים לדאוג למשחקים כאלה לפני ולא אחרי".


קבוצה נוספת שסיימה בתיקו היא מילאן, שספגה שער שיוויון מלאציו בדקה ה-94. המנהל הספורטיבי לאונרדו נשאל בסיום המשחק על החתמת זלאטן איברהימוביץ' וענה תשובה מתחמקת: "איברה? ניתן לג'נארו גאטוסו שקט מהחלון ההעברות. עליו להתמקד בקבוצה ובמשחקים. ניהלנו שיחות עם הרבה שחקנים".


לגאטוסו היה עימות עם שר הפנים האיטלקי מתיאו סאלביני מהמפלגה הימנית הקיצונית באיטליה שידוע כאוהד מילאן, ובא בטענות למאמן אחרי המשחק: "ידוע שגאטוסו עקשן גדול. כשאתה כובש שער יתרון במשחק כזה אתה צריך להרגיע. למה הוא חיכה לחילופים בזמן פציעות?", אמר ל-"טופ קאלצ'ו 24". גאטוסו בעל הפה הגדול השיב לו: "תחשוב על פיתרון הבעיות של איטליה והבעיות הפוליטיות במקום להעביר ביקורת על מילאן".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi Juve i numeri dell'8: chi la ferma? Beffa Milan, rabbia Gattuso Genova, il derby del grande abbraccio ️ Farsa River-Boca, altro rinvio F1, Hamilton cannibale, Alonso saluta. E molto altro! pic.twitter.com/OfJUB6h0yh

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 26 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי