ריינה: "למרות שגדלתי בברצלונה, אשמח לאמן את ריאל"

פפה ריינה
פפה ריינה | Gettyimages

השוער בן ה-36 ממעט לשחק במילאן, אך בראיון בספרד סיפר כי יפרוש רק לאחר שחוזהו יסתיים בעוד כשנתיים: "אני מתכוון לאמן ולא אסרב לאף הצעה. אשמח לחזור לבארסה, אבל לא תהיה לי בעיה גם להגיע למדריד"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

שוער מילאן פפה ריינה בן ה-36, המבלה בעיקר על הספסל העונה ושיחק רק בליגה האירופית עד כה, התראיין לתוכנית הטלוויזיה "אל טרנזיסטור" של תחנת "אונדה סרו" בספרד וגילה שהוא מתכונן להיות מאמן כשיפרוש.

ריינה שיחק בעבר בין היתר בברצלונה, ויאריאל, ליברפול, נאפולי ובבאיירן מינכן ולו חוזה לעוד שנתיים מלבד העונה הנוכחית. על תכניותיו ליום שאחרי סיפר: "אחרי שאפרוש מכדורגל בעוד כשנתיים, אני מתכוון לאמן ולא אסרב לאף הצעה של קבוצה. אני אפילו מקווה שתהיה לי הזדמנות לאמן את ריאל מדריד, למרות שגדלתי בברצלונה, אבל כרגע ברור שכל הראש שלי בקבוצה ובהצלחה שלה".

על ברצלונה אמר:  "תמיד אהיה אסיר תודה לבארסה, זו הקבוצה שעיצבה אותי כשחקן וגם כבן אדם. אם בארסה תרצה אותי בעתיד כמאמן אשמח מאוד, אבל לא תהיה לי בעיה גם להגיע לריאל מדריד".


גם אימון ריאל מדריד על הפרק מבחינתו (Gettyimages)

ריינה גם דיבר על הליגה האיטלקית והגעת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס: "הוא אטרקציה ענקית לליגה האיטלקית. הציפיות בעולם עלו מאז שהוא הגיע, הוא מאלה שמעוררים התלהבות עצומה לכל מקום אליו הוא מגיע. רמת הכדורגל בליגה עלתה רק בזכותו".

הירידה ביכולתו של דויד דה חאה בשער נבחרת ספרד: "הוא שוער עם המון חוזק מנטלי וזה מספיק עבורו כדי להתמודד עם הבעיות שהוא נתקל בהן העונה. הוא היה הראשון בנבחרת שלא היה מרוצה מהמונדיאל. הוא מספיק בוגר להתמודד עם הביקורת עליו ומה שקרה לו בגביע העולמי לא הזיק לקריירה שלו". 

לסיום התייחס גם לשוער הפותח במילאן, ג'יג'י דונארומה: "הוא רק בן 19 ויש מקום לשיפור אצלו ובזה אנחנו עוסקים. הוא שוער שיהיה חשוב מאוד בעשור הקרוב בכדורגל העולמי. אני מאמין שהוא יהיה שוער נבחרת איטליה לעוד הרבה שנים".


ריינה לצד מאמנו ג'נארו גאטוסו. חושב על היום שאחרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי