שער ליגה עשירי לרונאלדו, יובנטוס הביסה את פיורנטינה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הגברת זקנה ניצחה 0:3 בחוץ את היריבה המרה משערים של בנטנקור, קייליני ופנדל מוצלח של הפורטוגלי שממשיך ביכולת הנהדרת בסרייה A. מוקדם יותר ספאל בעשרה שחקנים נפרדה בתיקו 2:2 עם אמפולי

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
המחזור ה-14 של הסרייה A, נפתח הערב (שבת) בתיקו 2:2 הביתי של ספאל נגד אמפולי, בהמשך יובנטוס הביסה 0:3 את פיורנטינה וסמפדוריה ניצחה 1:4 את בולוניה.


פיורנטינה – יובנטוס 3:0

הגברת הזקנה רשמה ניצחון ליגה רביעי בכל המסגרות ועל הדרך קטעה את רצף חמש תוצאות התיקו של היריבה המרה שרשמה הפסד ליגה רביעי העונה. בדקה ה-31 רודריגו בנטנקור החליף מסירות עם דיבאלה והקשר האורוגוואי מצא את הרשת בדרך ל-0:1. המארחת ניסתה לחזור להזדמנויות והגיעה להזדמנויות מול וויטק שצ'זני, אך שילמה על חוסר היעילות בדקה ה-69 כשכדור גובה של חואן קוודראדו הגיע לקפטן ג'ורג'ו קייליני שנגח את ה-0:2. בדקה ה-79 נקבעה תוצאת המשחק כשכריסטיאנו רונאלדו דייק מהנקודה הלבנה בדקך ל-0:3, ולשער הליגה העשירי שלו באיטליה.



ספאל – אמפולי 2:2
ספאל שפתחה מצוין את העונה ואף התברגה במקום השני אחרי ארבעה מחזורי ליגה הידרדרה עד למקום ה-15 בטבלה, והערב היא קיוותה לצאת מהשבר ולהשיג ניצחון ראשון אחרי ארבע מחזורים נגד אמפולי. יסמין קורטיץ' כבש ראשון רק בדקה החמישית, אך פרנצ'סקו קאפוטו (24) ורדה קרוניץ' (43) הפכו את התוצאה במחצית הראשונה. ארבע דקות אל תוך המחצית השנייה טיאגו צ'יונק הורחק והשאיר את ספאל בעשרה שחקנים אבל המארחים התעשתו ויסמין קורטיץ' השווה את התוצאה בדקה ה-66 וקבע חלוקת נקודות בין שתי קבוצות התחתית.



טיאגו צ'יונק ספג כרטיס אדום (Gettyimages)


תוצאה נוספת
סמפדוריה – בולוניה 1:4
לסמפדוריה: דניס פראט (10), פאביו קוואליארלה (25, 68) וגסטון ראמירז (41). לבולוניה אנדראה פולי (17).


Final whistle at Marassi! Sampdoria get the victory!

Sampdoria 4-1 Bologna #SampBologna#SerieATIMpic.twitter.com/uXEnYAT3Eu

— SerieA_EN (@SeriaA_Eng) December 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי