2:2 בין רומא לאינטר, מילאן רביעית אחרי 1:2 על פארמה

מילאן
מילאן | Gettyimages

המפגש המרתק בסרייה א' סיפק משחק איכותי כולל שער יפה של אונדר (51), גם קייטה (37), איקרדי (66) וקולארוב (73) כבשו ואינטר עקפה זמנית את נאפולי. קוטרונה (50) וקסייה בפנדל (51) הפכו יתרון של אינגלסה (50)

קבוצות: מילאן רומא
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הקליל של יובנטוס, המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם שישה מפגשים. במשחק המוקדם, מילאן הפכה פיגור לניצחון 1:2 על פארמה. לאציו סיימה בתיקו 1:1 נגד קייבו בחוץ, רומא ואינטר נפרדו ב-2:2 קצבי ואיכותי.


רומא – אינטר 2:2
המשחק המרכזי של המחזור הבטיח הרבה שערים ודרמות, וגם קיים. באלדה קייטה (37) היה הראשון לעלות על הלוח עם שער נהדר שהעלה את האורחת ל-0:1, אבל זה נשכח במחצית השנייה כשצ'נגיז אונדר השווה בבעיטה יפהפיה מחוץ לרחבה (51). רבע שעה לאחר מכן אינטר שוב הובילה, הפעם מנגיחה של מאורו איקרדי, אבל פעם נוספת רומא לא נכנעה וחזרה מפיגור בזכות פנדל מוצלח של קולארוב בדקה ה-73.


בזכות הנקודה, אינטר עקפה את נאפולי בדרך למקום השני כשהיא עם מספר נקודות זהה והפרש שערים טוב יותר, אך צריך לזכור שהקבוצה של אנצ'לוטי תשחק רק מחר. ביום שישי יפגשו הנראזורי את יובנטוס למשחק עונה בטורינו. רומא, לעומת זאת, התקרבה לקבוצות הצמרת והתמקמה במקום השביעי, שלאור העונה המתנדנדת שלה יכול אפילו להיחשב כהצלחה.


Triplice fischio.

La riprendiamo prima con un gran gol di @cengizunder e poi con il rigore trasformato da Kolarov.

FORZA ROMA ❤️#RomaInter 2⃣-2⃣#ASRomapic.twitter.com/HZGcCN8EG4

— AS Roma (@OfficialASRoma) December 2, 2018


קייבו – לאציו 1:1
אחרי שמילאן חלפה בטבלה על פנייה של חברותו של סימאונה אינזגי לאציו ניסתה לשוב למועדון ארבע הגדולות של איטליה במשחק החוץ נגד קייבו האחרונה. למרות העליונות בטבלה קייבו עלתה לראשונה ליתרון משער של סרג'יו פליסנר בן ה-39 שכבש את שערו השני העונה. לאציו השיגה את השוויון בדקה ה-66 אחרי כיבוש של מלך שערי הקבוצה, צ'ירו אימובילה שרשם את שערו התשיעי בסרייה A, אבל זה לא עזר ללאציו להשיג את הניצחון נגד הקבוצה החלשה בליגה והיא תפתח את המחזור הבא כשהיא נמצאת במקום החמישי. קייבו לעומתה שפתחה את הליגה עם מינוס שלוש נקודות עלתה למאזן חיובי של שתי נקודות אך היא עדיין לא השיגה ניצחון ליגה וככל הנראה הקבוצה מוורונה תנשור בסוף העונה אל הליגה השנייה.



מרקו פארולו (Gettyimages)


מילאן – פארמה 1:2
אחרי מחצית נטולת שערים בסו סירו, דווקא האורחת עלתה ליתרון לאחר שרוברטו אינגלסה התרומם גבוה מעל כולם והימם את המארחת (50). מילאן לא הורידה את הראש וכעבור ארבע דקות היא הצליחה להשוות עם בעיטה מדויקת של פטריק קוטרונה. בדקה ה-71 המהפך המושלם עם פנדל מוצלח של פרנק קסייה לאחר נגיעת יד בתוך הרחבה.


בעקבות הניצחון, שהגיע אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, מילאן קפצה זמנית למקום הרביעי עם שתי נקודות יותר מהחמישית לאציו, שתתארח אצל קייבו בהמשך הערב. במחזור הבא מצפה לרוסונרי משחק בית נוסף, הפעם מול טורינו. מנגד, פארמה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא עלולה לאבד את המקום השישי בסיום המחזור. בשבוע הבא היא תפגוש את קייבו.


תוצאות נוספות

פרוזינונה – קליארי 1:1

ססואולו – אודינזה 0:0

טורינו – גנואה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי