לפני הקרב באנפילד: נאפולי התבססה במקום השני באיטליה

קרלו אנצ'לוטי, לורנצו אינסינייה
קרלו אנצ'לוטי, לורנצו אינסינייה | Gettyimages

שלושה ימים לפני משחק החוץ המכריע נגד ליברפול בליגת האלופות, החבורה של אנצ'לוטי גברה 0:4 על פרוזינונה והגדילה את הפער מאינטר השלישית לשש. קליארי סחטה תיקו דרמטי מרומא, 2:2 דרמטי בין לאציו לסמפדוריה

(גודל טקסט)
אחרי שיובנטוס ניצחה את אינטר ב"דרבי ד'איטליה", המחזור ה-15 בסרייה א' נמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במפגש המוקדם, נאפולי מחצה את פרוזינונה החלשה והתבססה במקם השני. רומא הייתה בדרך לניצחון אבל סיימה בתיקו 2:2 אצל קליארי ולאציו נפרדה ב-1:1 נגד סמפדוריה.


נאפולי – פרוזינונה 0:4

שלושה ימים לפני הקרב המכריע באנפילד בליגת האלופות, קרלו אנצ'לוטי פתח עם דריס מרטנס על הספסל נגד היריבה החלשה והצליח להשיג את הנקודות שסידרו לו התבססות במקום השני עם שש נקודות יותר מאינטר השלישי ושמונה פחות מיובנטוס המוליכה, שנראית בלתי ניתנת לעצירה בשלב הזה. פיוטר ז'ילינסקי הפולני כבש ראשון (7), אדם אונאס הכפיל (40) וארקדיוש מיליק חתם עם צמד (68 ו-84).


רומא – קליארי 2:2
העונה המתנדנדת של רומא נמשכת, והפעם זה נגמר עם תיקו מאכזב בחוץ על היריבה ממרכז הטבלה. בריאן כריסטנטה העלה את די פרנצ'סקו וקבוצתו ליתרון בדקה ה-14, ואלכסנדר קולארוב הכפיל (41) בבעיטה חופשית מרשימה. רומא היתה בדרך לניצחון קל, אבל ארתור יוניטה צימק בדקה ה-85 ונתן לקליארי דקות אחרונות של תקווה בניסיון להשיג שוויון דרמטי. בחמש דקות של תוספת זמן ספגה קליארי שני אדומים, אבל זה לא מנע ממרקו סאו לנצל טעות איומה של הגנת האורחת ולהשיג את השוויון המיוחל (95). הקבוצה מבירת איטליה שוב יורדת מאוכזבת, מחמיצה הזדמנות לעלות למקום השישי. ביום רביעי היא תפגוש את פלזן בליגת האלופות, ובעוד שבועיים מצפה לה ביקור בטורינו אצל יובנטוס.


תוצאה נוספת

לאציו – ספמדוריה 2:2

לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (21) וריקרדו ספונארה (100). ללאציו: פרנצ'סקו אצ'רבי (79) וצ'ירו אימובילה פנדל (96).




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי